Ο Φινλανδός, δεν θεωρεί δεδομένο τον φετινό παγκόσμιο τίτλο.
Ο Κάλε Ροβάνπερα πατάει γερά στα πόδια του και, σίγουρα, δεν πετάει στα σύννεφα. Ακόμα και αν η διαφορά από τους αντιπάλους του, στη γενική βαθμολογία του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, είναι μεγάλη.
Ο Φινλανδός οδηγός της Toyota, αν δεν πέσει η αυλαία του πρωταθλήματος, δεν θεωρεί τίποτα σίγουρο.
Ο 21χρονος και επικεφαλής, αυτή τη στιγμή, στη γενική βαθμολογία του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, στο Ιπρ είχε έξοδο και εγκατέλειψε. Είδε τη διαφορά του, μετά το Ράλι του Βελγίου, να μειώνεται και να είναι, πριν τον εθνικό μας αγώνα, 72 πόντους μπροστά από τον Τάνακ. Ο Εσθονός, έχει κερδίσει δυο αγώνες στη σειρά και έχει αυτός αναλάβει να κυνηγήσει τον παγκόσμιο τίτλο για λογαριασμό της Hyundai.
Ο Ροβάνπερα πρέπει να τερματίσει στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις της επόμενης εβδομάδας (8 – 11 Σεπτεμβρίου) και με, τουλάχιστον 90 βαθμούς, διαφορά από τον Τάνακ να στεφθεί πρωταθλητής στη Λαμία.
Αυτό σημαίνει, ότι πρέπει να ξεπεράσει τον Εσθονό κατά 18 βαθμούς και τον team mate του στην Toyota, Έβανς, κατά τρεις βαθμούς. Ο Κάλε, δικαίως, παραμένει επιφυλακτικός σχετικά με τις πιθανότητές του -παρά το γεγονός, ότι σημείωσε μέχρι στιγμής, πέντε νίκες από εννέα ράλι φέτος.
«Τίποτα δεν έχει τελειώσει μέχρι να …τελειώσει», είπε. «Δεν πρόκειται να το σκεφτώ. Θα συνεχίσω να προσπαθώ να κερδίζω καλούς βαθμούς και να παίρνω καλά αποτελέσματα, από τα ράλι που έρχονται. Φυσικά, το προβάδισμα είναι καλό και είναι ωραίο, αλλά αυτή τη στιγμή εξακολουθεί να είναι ένα προβάδισμα και όχι ένας τίτλος πρωταθλήματος. Αυτό που συνέβη στο Βέλγιο μπορεί να συμβεί σε κάθε ράλι. Πάντα προσπαθείς να είσαι τέλειος και να κάνεις το τέλειο ράλι, αλλά, μερικές φορές, τα λάθη μπορεί να συμβούν. Το ξέρουμε και το έχουμε δει, για αυτό και προσπαθούμε να το αποφύγουμε στο μέλλον».
Οι ζεστές, ξηρές συνθήκες στην Ελλάδα θα μπορούσαν να κάνουν το Ράλι Ακρόπολις πολύ δύσκολή υπόθεσή για τον Φινλανδό. Όμως, ο Ροβάνπερα, έχει καλές αναμνήσεις από τον εθνικό μας αγώνα. Ας μη ξεχνάμε ότι στο ντεμπούτο του, στο Ακρόπολις, πέρυσι, κέρδισε με μια πραγματικά κυρίαρχη νίκη 42,1 δευτερολέπτων.
«Αν ο καιρός παραμείνει στεγνός, μπορεί να μας δυσκολέψει να ανοίγουμε το δρόμο. Μην ξεχνάτε, όμως, ότι οι άλλοι τύποι, όπως ο Oτ και οι υπόλοιποι, θα ξεκινούν ακριβώς πίσω μου, οπότε ελπίζουμε ότι δεν είναι και τόσο καλύτερο για αυτούς!»
Ο Κάλε, όπως και σε κάθε αγώνα, από τη στιγμή, που τέθηκε επικεφαλής της γενικής βαθμολογίας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, ξεκινά την πρώτη μέρα του αγώνα, πρώτος στις ειδικές διαδρομές. Πράγμα που σημαίνει πως, χάνει χρόνο, μιας και καθαρίζει την αγωνιστική γραμμή για αυτούς, που τον ακολουθούν. Θα είναι μειονέκτημα, ή μάλλον θα έχει το πλεονέκτημα ο Τάνακ, που ξεκινά πίσω του ή ο Κάλε θα καταφέρει να φτάσει στη Λαμία με μια τέτοια διαφορά που θα μπορέσει να την καλύψει τις επόμενες μέρες; Το Ράλι Ακρόπολις είναι εδώ. Μείνετε συντονισμένοι για να δούμε, αν θα καταφέρει η Λαμία να στέψει τον φετινό παγκόσμιο πρωταθλητή.