Η απόφαση του Κάλε Ροβάνπερα να αφιερώσει χρόνο στον εαυτό του την επόμενη σεζόν στο WRC έχει προκαλέσει αίσθηση στους κύκλους του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι.
Και πως να μην έχει προκαλέσει αίσθηση όταν ο 23χρονος Φινλανδός έχει ήδη δύο παγκόσμιους τίτλους, 11 νίκες σε αγώνες του WRC, 20 συνολικά παρουσίες στο βάθρο, και 64 συμμετοχές στην κορωνίδα των ράλι και λέει όχι στο φουλ πρόγραμμα για το 2024.
Και όμως ο νεαρός Φινλανδός, αποφάσισε το 2024 να κάνει περιορισμένο πρόγραμμα, τη στιγμή που λόγω ηλικίας, αλλά και λόγω του ιαπωνικού οδοστρωτήρα, Toyota Yaris Rally1, ο Κάλε είναι ίσως αυτός που μπορεί να ξεπεράσει τα ρεκόρ των Οζιέ και Λεμπ, που έχουν κατακτήσει 8 και 9 παγκόσμιους τίτλους, αντίστοιχα.
Και όμως ο Ροβάνπερα στην πρόσκληση αυτή, την περίοδο αυτή, είναι ο μόνος μπορεί να συνεχίσει τη συνεχή του παρουσία του στο βάθρο, όπως έχει αποδείξει στις Ειδικές Διαδρομές, ασχέτως μορφολογίας εδάφους.
Κάλε Ροβάνπερα: Και όμως τα έβαλε κάτω και αντιστάθηκε.
Ίσως να μην το «γεμίζει» άλλο το WRC, που από το βάθος ακούγονται και πολλές αρνητικές φωνές, όμως ο νεαρός Φινλανδός «μίλησε», δεν έκρυψε τα λόγια του και μέσα από τις δηλώσεις παρουσιάζεται κάποιος άλλος Ροβάνπερα, που η παιδική ανησυχία δείχνει να κερδίζει τον επαγγελματία των ράλι, ετών 23.
Ο Ροβάνπερα λοιπόν αναφέρει τα εξής
«Θέλω να αξιοποιήσω στο έπακρο τον χρόνο και να κάνω αυτό που θέλω να κάνω.
Είναι λίγο σαν να καταπιέζεις τη νιότη σου, προσπερνώντας αυτό που θα έκανες όταν ήσουν νεότερος. Φυσικά, δε μπορείς πραγματικά να ανακτήσεις το παρελθόν όταν είσαι επαγγελματίας, έχεις μια δέσμευση, μια δουλειά όπου πρέπει να είσαι παρών και από την άλλη έχασες πολλά πράγματα που κάνουν τα άλλα παιδιά της ηλικίας σου.
Θέλω να εκμεταλλευτώ το χρόνο για τις προσωπικές στιγμές μου, εκτός μηχανοκίνητου αθλητισμού. Υπάρχουν ταξίδια που θέλω να κάνω, επισκέπτοντας πολλά μέρη.
Νομίζω ότι όλοι περιμένουν από εμένα ότι θα κάνω μια ολόκληρη σεζόν drifting, αλλά αυτό δεν έχει νόημα να ακολουθήσω.
Γιατί να το κάνω;
Κάλε Ροβάνπερα: Δε σκοπεύω να ακολουθήσω το πρωτάθλημα drift ούτε το WRC.
Θα υπάρξουν μερικές ωραίες εκδηλώσεις όπου θα ήθελα να διασκεδάσω και στη συνέχεια θα ήθελα επίσης να περάσω λίγο χρόνο στο σιρκουί.
Οι αγώνες σε σιρκουί παρουσιάζουν ενδιαφέρον, καθώς παρακολουθώ αγώνες GT εδώ και δύο χρόνια.
Θέλω να το δοκιμάσω αυτήν την πρόκληση και να δω πως θα πάει.
Εκτός από το καρτ έκανα και κάποια προπόνηση με την Porsche στην πίστα, αλλά τίποτα άλλο.
Δεν έχω ολοκληρωμένο σχέδιο ακόμα, αλλά στο GT4 η Toyota έχει το Supra. Και μετά υπάρχει το θηρίο το GR010 Hybrid».
Αυτά ήταν τα λόγια του 23χρονου Φινλανδού.