Ο Φινλανδός γνωρίζει τη μεγάλη πρόκληση, που έχει μπροστά του και είναι το Ράλι Σαφάρι.
Ο επικεφαλής του πρωταθλήματος ράλι ξέρει, πως θα έχει εξαιρετικά δύσκολο έργο στον αφρικανικό αγώνα την επόμενη εβδομάδα, 23-26 Ιουνίου.
Ο οδηγός της Toyota έχει προβάδισμα 55 βαθμών στη γενική βαθμολογία του πρωταθλήματος, και το ερώτημα είναι το εξής; θα καταφέρει να διατηρήσει ή να αυξήσει τη διαφορά ο ταλαντούχος νεαρός ή θα χάσει βαθμούς στην Αφρική;
Η θέση του στο πρωτάθλημα υποχρεώνει τους Ροβάνπερα-Χάλτουνεν να ξεκινούν πρώτοι στις Ειδικές Διαδρομές της πρώτης μέρας του αγώνα.
Αυτό σημαίνει οτι θα «καθαρίζουν» – όπως έκαναν στην Πορτογαλία και στη Σαρδηνία – την αγωνιστική γραμμή για τους υπόλοιπους οδηγούς και κυρίως για τους διώκτες τους στο κυνήγι του φετινού παγκόσμιου τίτλου.
«Θα είναι ένας δύσκολος αγώνας», είπε ο Ροβάνπερα στο WRC.com. «Πέρυσι αντιμετωπίσαμε πολλά προβλήματα, οπότε δεν θα είναι καθόλου εύκολο και να ανοίγουμε το δρόμο και να έχουμε ένα καλό ράλι. Θα ήταν πολύ καλό να συνέβαινε, όμως το Σαφάρι είναι ένα πολύ διαφορετικό ράλι από τα συνηθισμένα, και ίσως δεν είναι αυτό που απολαμβάνεις περισσότερο όταν είσαι μέσα στο αυτοκίνητο. Φυσικά , το τοπίο είναι υπέροχο. Είναι ένας ιδιαίτερος τόπος και πρέπει να τον προσεγγίσουμε διαφορετικά. Η Σαρδηνία, μπορεί να μην ήταν τόσο καλός αγώνας όσο θα θέλαμε να ήταν για εμάς, Ελπίζω ότι στην Κένυα ,ίσως δεν θα χάσουμε τόσο πολύ χρόνο ανοίγοντας το δρόμο και έτσι να μπορέσουμε να προσπαθήσουμε να περάσουμε ένα δυνατό Σαββατοκύριακο”.
Ο Ροβάνπερα πέρυσι, ενώ ήταν δεύτερος στη γενική κατάταξη εγκατέλειψε, όταν κόλλησε σε βαθιά αυλάκια, μέσα στην Ειδική Διαδρομή και δεν μπορούσε να ξεκολλήσει με τίποτα.
«Πέρυσι, ήταν ένα καλό ράλι για εμάς συνολικά» είπε ο Κάλε.
«Ήμασταν λίγο άτυχοι που κολλήσαμε μέσα στην Ειδική Διαδρομή. Φέτος θα προσπαθήσουμε να αποφύγουμε τέτοια συμβάντα και θα αντιμετωπίσουμε τον αγώνα με καλύτερο τρόπο, γιατί βλέπουμε πως υπάρχουν πολλές δύσκολες συνθήκες στην Κένυα και πράγματα που συνήθως δεν βλέπουμε στα υπόλοιπα σύγχρονα ράλι».
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Toyota Gazoo Racing, ο Κάι Λίντστρομ πιστεύει οτι η ομάδα του θα προσπαθήσει να μαζέψει όσους περισσότερους βαθμούς μπορεί από το Ράλι Σαφάρι.
«Μιλήσαμε ήδη για τα σχέδιά μας για την Κένυα πριν από τη Σαρδηνία» είπε ο Λίντστρομ «Αν και ο Κάλε είναι νέος, είναι πολύ ώριμος στο μυαλό του. Καταλαβαίνει τη δυνατότητα του να πάρει ότι μπορεί, αλλά όχι κάνοντας κάτι ανόητο”.
Ο Κάλε , εκτός από το πρόβλημά του να ανοίγει το δρόμο για τους άλλους , θα έχει να αντιμετωπίσει τους φορμαρισμένους από τη Σαρδηνία οδηγούς της Hyundai ,όπως και της Ford Μ-Sport.
Επίσης θα έχει αντιπάλους και τους τρομερούς Γάλλους, Οζιέ και Λεμπ, που επανέρχονται και δεν έχουν σκοπό να χαριστούν σε κανέναν.
Σίγουρα η δουλειά του νεαρού Φινλανδού θα είναι δύσκολη, όμως έχει αποδείξει, οτι είναι στο WRC για τα δύσκολα.