Άλλες βρίσκονται ήδη σε διαπραγματεύσεις, άλλες έχουν ήσυχο το «κεφάλι» τους για άλλα 14 χρόνια. Πότε λήγουν τα συμβόλαια της κάθε πίστας με τη Formula 1;
Η σεζόν 2022 αναμένεται να είναι ιστορική για τη Formula 1, σε ό,τι αφορά τον αριθμό των γκραν πρι, μιας και αν ο αγώνας του Sochi αναπληρωθεί, θα δούμε συνολικά 23! Τα περισσότερα από κάθε άλλη χρονιά.
Ο επικεφαλής της Formula 1, Στέφανο Ντομενικάλι αποκάλυψε πριν λίγους μήνες, πως είναι πολύ πιθανό να δούμε σεζόν με 30 αγώνες, ενώ μετά το Las Vegas, στο «τραπέζι» των πιθανών προορισμών μπήκε και η Νότια Αφρική.
Οι νέες, αυτές, πίστες όμως έχουν έρθει και έρχονται για να γεμίσουν κενά, ή για να… αντικαταστήσουν;
«Υπάρχουν πίστες των οποίων τα συμβόλαια λήγουν, και ίσως κάποιες από αυτές να μην είναι στο πρόγραμμα των επόμενων χρόνων» είχε δηλώσει τότε ο Ντομενικάλι.
ΘΑ ΑΝΑΝΕΩΣΟΥΝ;
Τα σιρκουί των οποίων τα συμβόλαια λήγουν με το τέλος του εφετινού πρωταθλήματος είναι τέσσερα, αλλά άκρως ιστορικά! «Κινδυνεύουν» το Μονακό, το Σπα, το Σπίλμπεργκ και το Πολ Ρικάρ.
Οι πιέσεις που έχουν δεχθεί οι άνθρωποι του Μονακό είναι πολλές, μιας και η FIA έχει πολύ πιο συμφέρουσες προσφορές από άλλες χώρες και άλλες πίστες που θέλουν να φιλοξενήσουν αγώνα της Formula 1, σε σχέση με αυτά που πληρώνει το Πριγκιπάτο.
Σε βάθος δύο ετών λήγουν τα συμβόλαια του Μεξικού, του Zandvoort, της Suzuka, της Monza, του Μπακού και του Silverstone.
Στο… άλλο άκρο, βρίσκεται η πίστα του Μπαχρέιν που έχει συμβόλαιο μέχρι και τη σεζόν 2036, αλλά και η Αυστραλία με συμβόλαιο μέχρι και το 2035.
Δείτε αναλυτικά πότε λήγουν τα συμβόλαια της κάθε πίστας με τη Formula 1: