Η επόμενη γενιά του αμιγώς ηλεκτρικού Mini δοκιμάζεται σκληρά στην περιοχή του Αρκτικού Κύκλου με θερμοκρασίες που ξεπερνούν τους μείον 20 βαθμούς Κελσίου.
Διαβάστε ακόμα
Μια σειρά από καμουφλαρισμένα 3θυρα Mini γυρίζουν στις παγωμένες και χιονισμένες διαδρομές έχοντας σαν βάση την περιοχή Arjeplog της Σουηδίας.
Η Mini δεν έχει ανακοινώσει τα τεχνικά χαρακτηριστικά του καμουφλαρισμένου αυτοκινήτου που γράφει χλμ. στη Σουηδία και «δουλεύει» πολύ γύρω από τα συστήματα που θα εφοδιάσει τη νέα γενιά του αμιγώς ηλεκτρικού Mini, καθώς ηλεκτροκίνηση και κρύο δεν τα πηγαίνουν και πολύ καλά.
Τα δεδομένα από τα χλμ. είναι πάρα πολλά και οι τεχνικοί δουλεύουν νυχθημερόν με νέες ρυθμίσεις.
Το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης, η μπαταρία υψηλής τάσης, τα ηλεκτρονικά συστήματα ισχύος και η τεχνολογία φόρτισης που βρίσκονται στο πρωτότυπο μοντέλο δοκιμάζονται σε ακραίες θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν, με στόχο την απρόσκοπτη λειτουργία τους.
Οι χιονισμένοι δρόμοι και οι ειδικά προετοιμασμένες περιοχές σε παγωμένες λίμνες χρησιμεύουν επίσης ως ιδανικές πίστες δοκιμών στις οποίες τα χαρακτηριστικά της μετάδοσης-κίνησης, του συστήματος διεύθυνσης και του πλαισίου μπορούν να δοκιμαστούν, να τελειοποιηθούν και να εναρμονιστούν μεταξύ τους, δοκιμάζοντας λύσεις και εφαρμογές με διαφορετικές ταχύτητες.
Μπορεί η όλη εξέλιξη της νέας γενιάς των Mini να γίνεται με βάση το 3θυρο ηλεκτρικό μοντέλο, (μόνο τυχαία δεν έδωσε στη δημοσιότητα την εξέλιξη του νέου αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου η εταιρία) αλλά η επόμενη γενιά των Mini θα φέρει και θερμικούς κινητήρες ενώ στα σκαριά υπάρχει μια νέα ιδέα ενός crossover που αντικαταστήσει ή θα πλαισιώσει το Countryman.
Ακόμα δεν υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση για το πότε θα παρουσιαστεί η νέα γενιά.
Ίσως στην έκθεση του Παρισιού που είναι προγραμματισμένη για τον Οκτώβριο, μεταξύ 17-23, στον εκθεσιακό χώρο Expo Porte de Versailles.