Με χίλια δύο τερτίπια προσπαθούν οι εταιρίες αυτοκινήτων να πείσουν του καταναλωτές να αγοράσουν αμιγώς ηλεκτρικά, σε όλο τον κόσμο. «Αφήστε τους αγοραστές αυτοκινήτων να κάνουν πολλές ερωτήσεις», εισηγείται στη μεγάλη αλλά και δύσκολη αμερικανική αγορά η GM.
Τα δύο τρίτα των Αμερικανών υποστηρίζουν την κυβέρνηση που προσφέρει κίνητρα για αγορές ηλεκτρικών οχημάτων, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη από το Ίδρυμα Pew. Ωστόσο, μόνο το 42% των Αμερικανών θα ήταν πολύ πιθανό ή κάπως πιθανό να αγοράσει ένα. Ενώ το κοινό αναγνωρίζει με τον καιρό τα οφέλη των ηλεκτρικών οχημάτων, όπως πχ, η συμβολή σε ένα καλύτερο περιβάλλον και η εξοικονόμηση χρημάτων σε σχέση με την κατανάλωση υγρών καυσίμων, αυτοί οι παράγοντες από μόνοι τους δεν είναι αρκετοί για να πείσουν τους περισσότερους να στραφούν στα ηλεκτρικά οχήματα.
Οι υψηλές τιμές κτήσεις έως τώρα και η περιορισμένη αυτονομία σε συνδυασμό με την έλλειψη υποδομών φόρτισης παντού, είναι οι κύριες αιτίες του δισταγμού. Η GM κάνει ό,τι μπορεί για να «εκπαιδεύσει» τους πελάτες σχετικά με τα EV και να τους πείσει αβίαστα να κάνουν τη μετάβαση.
Μια πλατφόρμα συνομιλίας μέσω βίντεο της GM (EV Live) επιτρέπει στους πελάτες να επισκέπτονται ζωντανά εκθεσιακούς χώρους, να κάνουν ερωτήσεις και να κατανοούν καλύτερα τα ηλεκτρικά οχήματα του Ομίλου χωρίς να χρειάζεται να πάνε σε αντιπροσωπεία. Οι διαδικτυακοί πωλητές εστιάζουν στην προώθηση της τεχνολογίας για τη δημιουργία καλύτερων και ασφαλέστερων οδηγικών εμπειριών μαζί με το μοντέρνο στιλ και την κομψότητα των ηλεκτρικών μοντέλων (στις ΗΠΑ η κομψότητα των συμβατικών «θηρίων» δεν είναι και το ατού τους για να λέμε την αλήθεια). Οι δυνατότητες φόρτισης εν κινήσει, τα ενεργά ηχεία ακύρωσης θορύβου και η υποβοήθηση του οδηγού με συστήματα αυτόνομης οδήγηση, η προηγμένη ανοιχτή ακρόαση και διασύνδεση, είναι μερικές μόνο από τις πολλές τεχνολογικές εξελίξεις που δελεάζουν ακόμη και όσους έχουν κουραστεί από την «πλύση εγκεφάλου» για τα ηλεκτρικά οχήματα.
Τα κόλπα του μάρκετινγκ και ο τρόπος που θα σερβίρει κάποιος ειδικός το όλο παιχνίδι είναι εντυπωσιακά. Ένα από τα πιο απίστευτα όμως έχει να κάνει με το επιχείρημα ότι ο κόσμος των διασημοτήτων προτιμά τα ηλεκτρικά! Η GM συνεργάζεται με εμβληματικές διασημότητες καθώς και με νέες προσωπικότητες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, από τον αστέρα του NBA Λεμπρόν Τζέϊμς μέχρι την Influencer του TikTok, Μπρίλαντ. Σε μια πρόσφατη διαφήμιση για το Hummer EV, ο Τζέϊμς επιδεικνύει την ικανότητα CrabWalk του αυτοκινήτου, που επιτρέπει να οδηγεί κάποιος διαγώνια για ευκολότερη κινητικότητα και στάθμευση σε στενά σημεία. Το εν λόγω μοντέλο προωθείται επίσης σε βιντεοπαιχνίδια όπως το “Call of Duty” και η GM επεκτείνεται πέρα από την παραγωγή παραδοσιακών διαφημίσεων, δίνοντας νέα εστίαση στις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης…
Τι άλλο θα δούμε, τι άλλο θα ζήσουμε…