Ψάχνοντας στις φωτογραφίες ανακαλύψαμε την παραπάνω, από ένα ταξίδι με τη Volvo στο Γιβραλτάρ, για την παρουσίαση του νέου-τότε- S 90.
Πρέπει να ήταν από τις τελευταίες παρουσιάσεις της εταιρίας στο εξωτερικό, με την τότε διοίκηση που δούλευε στις κόκκινες στροφές το στροφόμετρο και «έβαζε» τα ελληνικά ΜΜΕ στην καρδιά των γεγονότων σε σχέση με τους ευρωπαίους συναδέλφους.
Αυτήν την εποχή η Volvo Car Ελλάς στην κυριολεξία «πετούσε».
Με διευθύνοντα σύμβουλο τον Γιάννη Πετούλη, διευθυντή μάρκετινγκ τον Αλέξανδρο Κωστήρογλου και διευθυντή επικοινωνίας τον Νικόλα Μαρτίνο, αυτή η πολύ δυνατή 3άδα, έδωσε με τις κινήσεις της μια διαφορετική δυναμική στη μάρκα, έχοντας για αντιπάλους τους τρεις Γερμανούς, (Audi, BMW, Mercedes) που οδηγούσαν την κατηγορία των premium.
Η εξωστρέφεια ήταν το κύριο χαρακτηριστικό της τότε διοίκησης, καθώς ο στόχος ήταν η Volvo να κερδίζει συνεχώς «πόντους» τόσο στο ράλι των πωλήσεων, αλλά και στην καρδιά των καταναλωτών, ξέροντας πολύ καλά το πώς η διοίκηση θα παρατάξει την «ομάδα» στο γήπεδο.
Η γνώση βλέπεται…
Προσπαθούσαν με κάθε τρόπο, καθώς πίστευαν στη μάρκα, και αυτό είχε καθημερινό αντίκτυπο.
Τα πράγματα όμως άλλαξαν.
Ο Γιάννης Πετούλης αποχώρησε από τη Volvo Car Ελλάς, ύστερα από μια επιτυχημένη πορεία, ο Αλέξανδρος Κωστήρογλου άλλαξε θέση στην εταιρία και ο Νικόλας Μαρτίνος συνέχισε την πολύ καλή επικοινωνία από την ίδια θέση, αλλά στον όμιλο της Kosmocar.
Και από την τότε διοίκηση της Volvo Car Ελλάς με τις προηγμένες ιδέες και το συνεχή βομβαρδισμό από την πλευρά της επικοινωνίας, ήρθε η εποχή της νέας διοίκησης όπου βρίσκεται απομονωμένη, ερμητικά κλεισμένη στα κεντρικά γραφεία της στο Μαρούσι, εντελώς αποκομμένη, να «αναπαύεται» στη δυναμική που της άφησε η προηγούμενη διοίκηση, με ελάχιστη ενημέρωση και μηδενική επικοινωνία.
Στο βαπόρι φυσικά ο «καπετάνιος» είναι αυτός που χαράζει την πορεία, με προορισμό το λιμάνι, και όχι προς τα βράχια. Και στις εταιρίες το ρόλο του καπετάνιου τον έχει ο εκάστοτε πρόεδρος…