Ο Κάρλος Σάϊνθ, αν μη τι άλλο φεύγει από το 45ο Rally Dakar με το κεφάλι ψηλά. Έκανε έναν αγώνα που είχε τα πάντα…
Nίκη σε ειδική διαδρομή, ποινή για υπερβολική ταχύτητα, ζημιές στο αυτοκίνητο, βοήθεια στον team mate του Ματίας ΄Εκστρομ, ζημιά στο ίδιο σημείο που είχε ατύχημα ο άλλος team mate του ο Πετερανσέλ, τούμπα και μεταφορά με το ελικόπτερο, επεισόδιο στο ελικόπτερο και επιστροφή στον αγώνα.
΄Ολα τα έκανε ο Ισπανός στο φετινό Dakar. Ήθελε πολύ να τερματίσει τον αγώνα, -ουσιαστικά, να τον κερδίσει-, όμως όταν είδε πως έχασε άπειρο χρόνο, έδωσε ό,τι είχε και δεν είχε για να μαζέψει τα χαμένα και να φέρει το αυτοκίνητο της Audi στον τερματισμό. Η ζημιά ήταν τέτοια από το τουμπάρισμα, που οι μηχανικοί δεν κατάφεραν να το φτιάξουν για να συνεχίσει.
Ας δούμε το χρονικό του Ισπανού στον αγώνα:
-1η ειδική: Ο Κάρλος Σάϊνθ με τον Λούκας Κρούθ δίπλα του, φέρνει το Audi στην κορυφή του αγώνα κερδίζοντας τη διαδρομή. Μάλιστα, ο Ισπανός είχε την υποστήριξη της γυναίκας του Ρέγιες και του γιου του Κάρλος Σάϊνθ Jr, που ήταν εκεί.
-2η ειδική: Ο Ισπανός χάνει χρόνο όταν το αυτοκίνητό του έχει πρόβλημα. Το πλήρωμα φτιάχνει το αυτοκίνητο και συνεχίζει. Παρ’ όλο που έχασε πολύ χρόνο, ο Σάϊνθ εξακολουθεί να είναι επικεφαλής του αγώνα.
-6η ειδική: Πρόβλημα στο 216ο χιλιόμετρο στο ίδιο σημείο, που είχε ατύχημα λίγο πριν ο Πετερανσέλ. Ο Γάλλος εγκαταλείπει, ενώ η οδική βοήθεια της γερμανικής ομάδας επισκευάζει το αυτοκίνητο του Σάϊνθ, που συνεχίζει.
-7η ειδική: Ο Σάϊνθ σταματά στο 196ο χιλιόμετρο για να βοηθήσει τον team mate του Ματίας Έκστρομ να επισκευάσει το αυτοκίνητό του. Μάλιστα, του δίνει ανταλλακτικά από το δικό του αυτοκίνητο για να μπορέσει ο Σουηδός να συνεχίσει. Ο ίδιος χάνει ακόμα περισσότερο χρόνο.
-8η ειδική: Τώρα, «πετάει», είναι πρώτος με διαφορά από τον δεύτερο Λεμπ, όμως δέχεται ποινή 5 λεπτών για υπερβολική ταχύτητα και παραχωρεί στον Γάλλο την πρώτη θέση. Έτσι, δεν καταφέρνει να κερδίσει ακόμα μια ειδική διαδρομή για την Audi.
-9η ειδική: Ο Κάρλος περνά έναν αμμόλοφο με άλμα και το αυτοκίνητό του προσγειώνεται με τη μύτη και ανατρέπεται, με την οροφή να σκάει άτσαλα στο έδαφος. Το πλήρωμα βγαίνει, αμέσως, έξω, ο Σάϊνθ παραπονιέται για πόνους στον ώμο και το στήθος και μεταφέρεται με το ελικόπτερο στο ιατρείο για προληπτικές εξετάσεις. Όμως, το μετανιώνει και ζητά να τον γυρίσουν πίσω στο σημείο του ατυχήματος, όπου έχει μείνει ο Λούκας Κρουθ – περιμένοντας τη βοήθεια της ομάδας του. Γυρνά, τελικά, στο σημείο του ατυχήματος, όμως οι μηχανικοί στο τέλος της ημέρας αναφέρουν, πως δεν μπορεί να συνεχίσει γιατί το αυτοκίνητο δεν είναι επισκευάσιμο. Κατόπιν τούτου, ο Σάϊνθ αφήνει το φετινό ράλι, συνεχίζοντας να πονά σε ώμο και στήθος…
Μη νομίζετε ότι ο Ισπανός έκανε κάτι ηρωικό στο φετινό Ντακάρ. Πάντα, έτσι ήταν, σε όλη την αγωνιστική του καριέρα – δεν σταματούσε να μάχεται. Όσοι αγαπούν τα ράλι ξέρουν πολύ καλά πόσο αγωνιστής και τεράστιος οδηγός είναι!
Διαβάστε ακόμα: