O Κάρλος Ταβάρες τόνισε πρόσφατα ότι η Alfa Romeo και η Lancia θα επιστρέψουν στο παγκόσμιο motorsport, και αμέ τι άλλο αυτές είναι σημαντικές δηλώσεις από το Νο1 της Stellantis.
O Κάρλος Ταβάρες είναι φανατικός των αγώνων, ενώ όταν δε περιοδεύει ανά τον κόσμο, συμμετέχει σε ιστορικούς αγώνες, με τη μεγάλη του αγάπη να είναι το Ιστορικό ράλι Μόντε Κάρλο, όπου έχει συμμετάσχει με την Lancia Stratos του Σάντρο Μουνάρι.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Oμίλου Stellantis μίλησε για το μέλλον της Alfa Romeo και της Lancia στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό, αναφέροντας ότι οι δύο μάρκες θα επιστρέψουν ξανά σε αυτόν τον κόσμο, καθώς οι αγώνες είναι στο DNA των δύο ιταλικών brands με τη μεγάλη ιστορία τους σε πίστα και ράλι.
Ο Κάρλος Ταβάρες έκανε αυτές τις δηλώσεις ενώ βρισκόταν παρέα με τον διευθυντή μηχανοκίνητου αθλητισμού της Stellantis, Ζαν Μαρκ Φινό, και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Maserati, Νταβίντ Γκράσο, όχι τυχαία φυσικά.
Κάρλος Ταβάρες: Έντονη η παρουσία της Stellantis στο φετινό παγκόσμιο motorsport
Να θυμίσουμε ότι η παρουσία της Stellantis στο παγκόσμιο motorsport φέτος είναι στη Formula E με τα ηλεκτρικά μονοθέσια της DS Automobiles και της Maserati, στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής (WEC) με την Peugeot και με ομάδες δορυφόρους της Citroen Racing στο WRC με τα C3 Rally2.
Το πότε θα επιστρέψουν Alfa Romeo και Lancia ως πρωταγωνιστές στην πίστα και στα ράλι δεν έχει ακόμη καθοριστεί, αλλά είναι πλέον βέβαιο ότι αυτό θα συμβεί σύντομα σχετικά καθώς υπάρχουν πολλές πληροφορίες για την Alfa Romeo να συμμετάσχει στο WEC, έχοντας έτοιμες λύσεις από τη Ferrari.
Σε ένα θεσμό όπου συμμετέχουν πέρα της Peugeot, Toyota, Alpine, BMW, Cadillac, Porsche, Ferrari, Lamborghini, Isotta Fraschini, έχοντας ανεβάσει το ενδιαφέρον στα ύψη, κάτι που γίνεται αντιληπτό και από τους θεατές που συγκεντρώνονται στις κερκίδες.
Με παράδειγμα τον τελευταίο αγώνα, στις 6 Ώρες της Ίμολα, όπου παρά τα τερτίπια του καιρού, οι θεατές ξεπέρασαν τις 70.000.
Και στα ράλι με τη Lancia καθώς και εδώ υπάρχουν έτοιμες λύσεις από τη Citroen με τα C3 Rally2.
Eκτός αν είναι σε ανοικτή ακρόαση με τη FIA και το τεχνικό τμήμα για τους νέους κανονισμούς που θα ισχύσουν στο WRC από το 2027.