Ο επικεφαλής του Ομίλου Stellantis, Κάρλος Ταβάρες, έδωσε ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις στο πλαίσιο Mondial de l’ Automobile 2022.
Δήλωσε, μεταξύ άλλων, ότι η Ευρώπη πρέπει να ενεργήσει όπως η Κίνα ή οι ΗΠΑ, περιορίζοντας την βοήθεια προς τους καταναλωτές μόνο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στο έδαφός της.
Ένα σύστημα που εφαρμόζεται, ήδη, στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου ο Τζο Μπάιντεν έχει επικυρώσει τον «νόμο μείωσης του πληθωρισμού» διευκρινίζοντας ότι η ενίσχυση των 7.500 ευρώ θα προορίζεται για αυτοκίνητα που κατασκευάζονται σε αμερικανικό έδαφος. Μια μορφή προστατευτισμού, δηλαδή, που το «αφεντικό» της Stellantis θα ήθελε να εφαρμόζεται στην Ευρώπη, όπου η βοήθεια είναι διαθέσιμη αυτή τη στιγμή σε όλους, ειδικά στη Γαλλία όπου, προς το παρόν, αρκεί να αγοράσεις ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο για λιγότερο από 47.000 ευρώ, όποια κι αν είναι την προέλευσή του…
«Πρέπει να υπάρχει αμοιβαιότητα μεταξύ αυτού που υποφέρουμε στην Ευρώπη και αυτού που μας επιβάλλεται εκτός Ευρώπης. Είτε κοιτάτε την Κίνα είτε τη Βόρεια Αμερική, έχετε μέτρα προστασίας που να ευνοούν μόνο τα οχήματα που κατασκευάζονται σε αυτές τις περιοχές», υποστήριξε περαιτέρω οΤαβάρες. Δύο περιοχές που δεν στοχεύει τυχαία, αφού η αμερικανική Tesla είναι, σήμερα, μεταξύ των κορυφαίων του κλάδου και η κινεζική εισβολή στην Ευρώπη είναι πραγματικότητα όπως φάνηκε ήδη με το που άνοιξε τις πύλες του το Mondial de l’ Αutomobile.