Με την τρέχουσα ζήτηση για καινοτόμο τεχνολογία στην αυτοκινητοβιομηχανία και την αναμενόμενη καθιέρωση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, είναι γεγονός που επιταχύνει την ανάγκη για ημιαγωγούς.
Επιπλέον υπάρχει πρόσθετη πίεση στην αλυσίδα εφοδιασμού για την υποστήριξη της υποδομής πληροφορικής που θα δημιουργηθεί από προϊόντα επόμενης γενιάς και υπηρεσίες που θα συνδυασθούν με τους οικονομικούς κινητήρες του μέλλοντος.
Όλες οι χώρες, λίγο-πού, παγκοσμίως, βρίσκονται σε αυτόν τον τεχνολογικό αγώνα δρόμου.
Οι εταιρείες αυτοκινήτων στρέφονται σε μελλοντικά project για την προετοιμασία της «νέας αγοράς».
Οι παράγοντες του κλάδου σε διεθνές επίπεδο, αναμένουν το 2024 και το 2025 τη μεγάλη «έκρηξη» των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (;).
Με την πιθανότητα ύφεσης να διαφαίνεται, προβλέπουν, βεβαίως, επιβράδυνση σε ορισμένους τομείς προϊόντων της καθημερινότητας.
Ωστόσο, συνεχίζονται οι επενδύσεις στους θεμελιώδεις παράγοντες – Hyperscale / Cloud, Network / 5G, EV, Power και Enterprise που συνεχίζουν να υπογραμμίζουν τη σημασία της υιοθέτησης νέων προσεγγίσεων για τον μετριασμό του κινδύνου και τη διασφάλιση της προσφοράς.
Αυτή είναι μια συναρπαστική στιγμή, όπως λένε οι αναλυτές, όπου διαμορφώνεται ποια θα είναι η νέα κανονικότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα τα επόμενα χρόνια.
Μπορεί, ασφαλώς, να δούμε συνεχείς περιορισμούς στους κατασκευαστές τσιπ.
Εάν μάθαμε κάτι τα τελευταία δύο χρόνια, είναι ότι θα υπάρχει πάντα κάτι που θα έχει αντίκτυπο στον ορίζοντα -από διακοπές λειτουργίας έως προβλήματα εφοδιασμού και παραγωγής.
Γι αυτό η διαχείριση στις προμήθειες και ο μετριασμός του κινδύνου αποτελούν προτεραιότητα για όλες τις πρωτοβουλίες που σχετίζονται με την εφοδιαστική αλυσίδα.
Γνωρίζουμε ότι θα χρειαστεί χρόνος για να επεκταθεί το παγκόσμιο αποτύπωμα των εγκαταστάσεων παραγωγής ημιαγωγών.
Επιπλέον, υπάρχουν πολλά διαφαινόμενα ερωτήματα ακόμη αναπάντητα.
Για παράδειγμα, ποιο είναι το σωστό μείγμα τεχνολογίας επί του προκειμένου; Ποια είναι η πραγματική παραγωγή που απαιτείται για να συμβαδίσει με τη συνεχώς μεταβαλλόμενη ζήτηση;
Με κάθε αναθεώρηση μιας τεχνολογικής συσκευής, φαίνεται να διπλασιάζεται ή να τριπλασιάζεται η ποσότητα των ημιαγωγών που χρειάζονται.
Υπάρχουν πολλές ανησυχίες για τις αυτοκινητοβιομηχανίες και η γεωπολιτική ατμόσφαιρα βρίσκεται στην κορυφή αυτών.
Υπάρχει επίσης ζήτημα πρώτων υλών που θα συνεχίσει να έχει τον αντίκτυπό του το 2023.
Όσον αφορά τη διασφάλιση της προμήθειας, είναι σημαντικό, λένε οι αναλυτές, να αναγνωρίσουμε ότι η επιθυμία για την έγκαιρη κατασκευή μπορεί να μην αποτελεί πλέον στρατηγική βέλτιστης πρακτικής και να οδηγήσει σε καθυστερήσεις στις προμήθειες.
Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα πρέπει να εξετάσουν τη μετάβαση σε μια πιο μακροπρόθεσμη αξιολόγηση των απαιτήσεων αποθεμάτων για την τρέχουσα και τη μελλοντική παραγωγή.
Ο μετριασμός του κινδύνου ξεκινά από το σχεδιασμό και την ευελιξία ενός εκάστου.
Οι κατασκευαστές θα πρέπει να συνεργάζονται με συμβούλους που προσφέρουν εξελιγμένα δεδομένα και αναλυτικά στοιχεία για την παρακολούθηση των τάσεων στην αλυσίδα εφοδιασμού.
Οι εταιρείες υιοθετούν μια πιο σύγχρονη προσέγγιση στον τρόπο με τον οποίο σκέφτονται να χρησιμοποιήσουν τους προμηθευτές τους.
Είναι απαραίτητο να υπάρχει ο κατάλληλος συνεργάτης με την εμπειρία και την ικανότητα να συμμετέχει στο πλήρες κυκλικό οικοσύστημα του προϊόντος.
Ιδιαίτερα στη σημερινή αγορά, ο πελάτης χρειάζεται έναν συνεργάτη λύσεων που να γνωρίζει τα εμπορεύματα, τα εργοστάσια και τους τρόπους παραγωγής.