Αναμφισβήτητα οποιαδήποτε υλική ζημία έχει μικρή σημασία μπροστά στις ανθρώπινες απώλειες από τις φονικές πλημμύρες στη δυτική Γερμανία.
Ήσσονος σημασίας λοιπόν η είδηση ότι μια σπάνια Bugatti EB 110 SS μάλλον καταστράφηκε από τα νερά, καθώς η πλημμύρα τη βρήκε σταθμευμένη σε ένα γκαράζ. Η στάθμη του νερού έφτασε σε τέτοιο επίπεδο που υπήρξε εισχώρηση υδάτων στην καμπίνα, άρα έχουν γίνει σημαντικές ζημίες.
Tην ίδια τύχη φαίνεται πως είχαν και τα υπόλοιπα supercars, μια Ferrari 812 Superfast, μια Ferrari 5757 Superamerica και μια Mercedes-Benz SLR McLaren 722, που βρίσκονταν στον ίδιο χώρο.
Το θέμα πήρε δημοσιότητα καθώς η εν λόγω κίτρινη Bugatti EB 110 SS άνηκε κάποτε στον Michael Schumacher. Ο επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1 οδηγούσε το γαλλικό hypercar μέχρι το 2010, ενώ όταν το πούλησε το οδόμετρο του έδειχνε ότι είχε διανύσει 4.626 χλμ.
Κόντρα μεγατόνων ανάμεσα σε μαχητικό αεροσκάφος και Bugatti (video)
O V12 κεντρικά τοποθετημένος κινητήρας των 3.5 λίτρων παρείχε ισχύ 611 ίππων και ροπή 649 Nm, ενώ ο πίνακας των επιδόσεων ανέγραφε επιτάχυνση από 0-96 χλμ./ώρα εντός μόλις 3,14 δευτ. και τελική ταχύτητα 355 χλμ./ώρα.
Τα γράμματα EB στο όνομα της Bugatti EB 110 SS προέρχονται από τα αρχικά του Ettore Bugatti, τα SS σημαίνουν Super Sport, ενώ ο αριθμός 110 παραπέμπει στα χρόνια που είχαν συμπληρωθεί μέχρι τότε από τη γέννηση του.
Πρεμιέρα η EB110 πραγματοποίησε στο Παρίσι στις 15 Σεπτεμβρίου του 1991. Από τα στοιχεία που την έκαναν αμέσως να ξεχωρίσει ήταν το ελαφρύ μονοκόκ σασί που ζύγιζε μόλις 125 κιλά και ήταν το πρώτο σε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής φτιαγμένο από ανθρακόνημα. Παράλληλα στο αμάξωμα της χρησιμοποιήθηκε εκτός από ανθρακόνημα και αλουμίνιο, ενώ οι τροχοί της ήταν από μαγνήσιο και τα μπουλόνια τους από τιτάνιο.