Στη «λίμνη» του Μόντρεαλ ο Φερστάπεν ανταποκρίθηκε καλύτερα από όλους και πήρε την Pole Position. Δεύτερος θα εκκινήσει ο τρομερός Αλόνσο και τρίτος ο Κάρλος Σάινθ.
ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΝΑΔΟΣ…
Η βροχή στο Μόντρεαλ ήταν πολλή. Στην αρχή του Q1, όπως είναι λογικό, οι οδηγοί κινήθηκαν όσο-όσο για να διαβάσουν την πίστα. Φυσικά, όλοι φορούσαν βρόχινα ελαστικά. Λίγο πριν το τέλος του σέσιον, ο Φερστάπεν κινήθηκε στο 1:32.219 και πάτησε κορυφή. Δεύτερος ανέβηκε ο Αλόνσο στα 58 χιλιοστά. Στα της… ουράς, Γκασλί, Φέτελ, Τσουνόντα και οι δύο Καναδοί, Λατίφι και Στρόλ, αποκλείστηκαν.
ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ, ΕΞΟΔΟΙ, ΚΟΚΚΙΝΗ ΣΗΜΑΙΑ, ΤΣΕΚΟ ΕΚΤΟΣ…
Ο Σαρλ Λεκλέρ θα εκκινήσει τελευταίος μετά τις αλλαγές σε πολλά κομμάτια της μονάδος ισχύος και έτσι δεν συμμετείχε στο Q2. Τα μισά μονοθέσια με βρόχινα ελαστικά και τα άλλα μισά με ενδιάμεσα, με δύο από αυτά να έχουν έξοδο. Αρχικά ο Άλεξ Άλμπον, που κατάφερε ωστόσο να συνεχίσει, και στη συνέχεια ο Πέρεζ, που έχασε τη στροφή 3 και κατέληξε στα προστατευτικά. Το σέσιον, εκεί, έλαβε τέλος για τον Μεξικανό, μιας και η RB18 δεν ξεκόλλησε ποτέ από το γρασίδι και απεγκλωβίστηκε με τον γερανό. Κόκκινη σημαία και διακοπή, με 8 λεπτά να απομένουν
Με την επανεκκίνηση οι χρόνοι κατέβαιναν συνεχώς και στο τέλος ξανά ο Φερστάπεν βρέθηκε πρώτος. Πέραν του Λεκλέρ και του Πέρεζ, εκτός έμειναν ο Λάντο Νόρις που δεν κατάφερε καν να γράψει χρόνο, ο Άλμπον και ο Μπότας.
ΆΠΙΑΣΤΟΣ…
4 λεπτέ πριν το τέλος ο Russell έκανε τη μεγάλη κίνηση. Έβγαλε την ενδιάμεση και έβαλε τη μαλακή γόμα ώστε να εκμεταλλευτεί τα στεγνά κομμάτια της πίστας. Το ρίσκο ήταν μεγάλο, όμως. Ο Βρετανός έχασε τον έλεγχο του Μονοθεσίου του στη στροφή 2 και χτύπησε την πίσω αεροτομή του. Εν τέλει έμεινε 7ος, μιας και η κορυφή ήταν υπόθεση Φερστάπεν. Στο 1:21.299 κινήθηκε ο Ολλανδός και πήρε την Pole για σχεδόν 7 δέκατα από τον δεύτερο Αλόνσο! Στην τρίτη θέση έμεινε ο Σάινθ.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα των κατατακτήριων δοκιμών του Καναδά: