Νέος κινητήρας ετοιμάζεται από την ομάδα της Ferrari για τη συνέχεια του πρωταθλήματος, αλλά κυρίως για το 2022, όμως η άφιξή του φαίνεται ότι θα καθυστερήσει.
Η ιταλική ομάδα θέλει να εκμεταλλευτεί τις ριζικές αλλαγές του 2022 για να ανεβάσει την απόδοσή της ή ακόμα και για να αποκτήσει ξανά ηγετικό ρόλο. Σημαντικό ρόλο σε αυτή την προσπάθεια θα παίξει η δημιουργία ενός κινητήρα τουλάχιστον ισάξιου με τον ανταγωνισμό.
Η Ferrari βελτιώνει τον κινητήρα, παρά το πάγωμα της εξέλιξης, όμως δεν παρανομεί. Πώς το κάνει;
Σύμφωνα με την ίδια τη Scuderia, στον αγώνα της Monza το ιταλικό υβριδικό σύνολο είχε περίπου 20 ίππους λιγότερους σε σχέση με εκείνο της Mercedes που χρησιμοποιεί η McLaren, οπότε με το χαρακτήρα της πίστας δεν υπήρχε καμία πιθανότητα για κάποιο καλύτερο αποτέλεσμα.
Οι μηχανικοί στο Maranello προσπαθούν να αλλάξουν αυτή την κατάσταση δημιουργώντας ένα ισχυρότερο μοτέρ. Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά υπάρχει στα σκαριά ένας κινητήρας ο οποίος θα αποδίδει 10 – 15 ίππους περισσότερους συγκριτικά με εκείνον που χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή.
Αν και η κατασκευή του βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο, η παρθενική του εμφάνιση θα χρειαστεί να καθυστερήσει λίγο. Έτσι, αναμένεται να τον δούμε για πρώτη φορά στο Γκραν Πρι της Τουρκίας ή σε εκείνο των Ηνωμένων Πολιτειών.
Πέρα από το κομμάτι του βενζινοκινητήρα, οι Ιταλοί έχουν κάνει μια σημαντική αλλαγή στο ηλεκτρικό κομμάτι. Μέχρι τώρα το κύκλωμα λειτουργούσε στα 400 Volts, όμως στη νέα μονάδα ισχύος αποφάσισαν να κάνουν τη μετάβαση στα 800 Volts. Αυτό τους επιτρέπει βελτιωμένη απόδοση όμως δημιουργεί πρόβλημα στη μεταφορά των διάφορων μερών.
Λόγω της αύξησης από τα 400 Volts στα 800 Volts, πλέον κάποια τμήματα του υβριδικού συνόλου θεωρούνται επικίνδυνα υλικά, οπότε πρέπει να εφαρμοστούν διαφορετικές διαδικασίες για την ασφαλή μεταφορά τους.
Το θέμα της μεταφοράς είναι και ο λόγος που θεωρείται πιθανότερο ο νέος, ισχυρότερος κινητήρας να κάνει πρεμιέρα στο αμερικανικό Γκραν Πρι.
Σε κάθε περίπτωση, η Ferrari ετοιμάζει το νέο της κινητήρα με το βλέμμα στραμμένο κυρίως στο 2022, οπότε η χρήση του φέτος γίνεται με βασικό στόχο τη συλλογή δεδομένων για την επόμενη σεζόν.