Sport διάθεση με 120 ίππους, αλλά υβριδική κατανάλωση!
Ένα μικρό που συνδυάζει 3 διαφορετικούς κόσμους: Υβριδική τεχνολογία 48V, sport εμφάνιση με 120 ίππους και αυτόματο κιβώτιο για την απόλυτη άνεση. Οδηγούμε το KiaRio στην GT-Line έκδοση και έχουμε να πούμε τα καλύτερα.
Μπράβο δυναμική το Rio!
Το κοιτάς, το ξανακοιτάς και σκέφτεσαι δυνατά «Μπράβο το Rio…». Σπορ στοιχεία, 17άρες όμορφες ζάντες και επιθετικά φώτα (που όπως ένας πιτσιρικάς μας είπε, θυμίζουν κάτι από Transformers), έρχονται να πλαισιώσουν οι διπλές εξατμίσεις.
Ναι η έκδοση GT-Line είναι sport και δεν το κρύβει σε καμία περίπτωση, ακόμα και στο άσπρο χρώμα, το οποίο συνήθως ξεγελάει το μάτι σχετικά με τις λεπτομέρειες. Και αφού το θαυμάσεις, αναρωτιέσαι εάν η εμφάνιση του συνάδει με τον οδηγικό του χαρακτήρα.
Λιτό και κατανοητό εσωτερικό που δεν σε πελαγώνει
Ανοίγοντας την πόρτα του οδηγού αμέσως νιώθεις οικεία. Ούτε πολλά μπουτόν, ούτε κάτι αφής να προσέχεις πώς θα το πατήσεις. Αναλογικό καντράν με μία έγχρωμη οθόνη στο κέντρο και ακόμη μία αφής στο κέντρο του ταμπλό (8 ιντσών), είναι αυτά που έχει και πραγματικά αυτά που εν τέλει χρειάζεσαι. Δεν ξεχνάμε όμως και πως πρόκειται για την GT-Line έκδοση, κάτι που στο υπενθυμίζει το λογότυπο στο κάτω μέρος του flatbottomed τιμονιού όπως και τα αλουμινένια πεντάλ. Ο λεβιές του αυτόματου κιβωτίου είναι λίγο μεγάλος και καμιά φορά σε κάνει να ξεχνιέσαι και να ξεκουράζεις πάω του το δεξί σου χέρι. Η ποιότητα και τα υλικά από την άλλη είναι στο επίπεδο που ορίζει η κατηγορία, για ένα σαλόνι που δείχνει πραγματικά ευρύχωρο με την οριζόντια αρχιτεκτονική του.
Με 200 Nm ροπής και 3 προγράμματα οδήγησης
Εάν σηκώσεις το πάτωμα του πορτ-παγκάζ (το οποίο μετριέται στα 325 λίτρα), συναντάς μία μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου όπως και μία μονάδα Starter-Generator. Αυτό το σύστημα συνδυάζεται με τον 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.0 T-GDi και καταφέρνει να αποδίδει 120 ίππους και 200 Nm ροπής. Πολύ δυνατά νούμερα τα οποία απολαμβάνει κανείς πλήρως εάν επιλέξει την επιλογή Sport, ανάμεσα στις 2.000 και 4.000σ.α.λ. Κερασάκι στη τούρτα το 7άρι αυτόματο κιβώτιο το οποίο σε συνθήκες νορμάλ οδήγησης είναι ο απόλυτος σύμμαχος. Καμιά φορά στο kickdown μπορεί να έχει μία μικρή καθυστέρηση, όχι όμως κάτι που δεν συνηθίζεται. Σχετικά τώρα με τα νούμερα ως νούμερα, σημειώστε 0-100 σε 10.3 δευτ., τελική στα 190χλμ./ώρα και μία μέση κατανάλωση στα 7.5 λίτρα./100χλμ. (νούμερο που μπορεί να ανέβει ή και να πέσει έως και 1μιση λίτρο, ανάλογα με το πόσο βαρύ πόδι έχετε).
Τα έχει όλα: Η έκδοση GT-Line είναι πραγματικά φορτωμένη με εξοπλισμό καθώς μεταξύ άλλων διαθέτει κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο κλιματισμό, σύστημα αυτόνομης πέδησης και σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας. Εκεί έχουν φτάσει πλέον τα μοντέλα της μικρής κατηγορίας.
Έχει τσαγανό και το δείχνει στον δρόμο
Σε προκαλεί να ανεβάσεις τις στροφές και δεν έχει κανένα πρόβλημα να σου αποδείξει πως μόνο τυχαία δεν είναι η GT-Line έκδοση. Μερικώς σφικτή ανάρτηση, καλοστημένο πλαίσιο και λάστιχα 205/45, μπορεί να μεταφέρουν μερικές κακοτεχνίες του δρόμου στην καμπίνα, όμως προσφέρουν αρκετή σιγουριά στα χέρια του οδηγού. Για ένα Rio που κοντρολάρει άψογα το βάρος του ακόμα και κάτω από αρκετή πίεση, ενώ στην επιλογή sport το τιμόνι βαραίνει, χωρίς να δίνει όμως παραπάνω πληροφόρηση. Με άλλα λόγια, ένα αυτοκίνητο που μπορεί να κινηθεί και χαλαρά, μπορεί όμως να έχει και την έκρηξη που θέλεις.
Εν κατακλείδι
Ναι, ίσως τα 20.190 ευρώ να ακούγονται πολλά, όμως δεν μπορούμε να πούμε πως το Rio στην συγκεκριμένη έκδοση έχει να ζηλέψει το παραμικρό από μεγαλύτερα αυτοκίνητα. Μοντέρνο, σπορτίφ και σύγχρονο για όσους ξέρουν τί ψάχνουν.