Η Kia πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου Syros, το όνομα του οποίου θυμίζει το ελληνικό νησί Σύρος.
Ωστόσο το νέο Syros δεν προβλέπεται να φτάσει στο κυκλαδίτικο νησί, ούτε στην Ευρώπη γενικότερα, καθώς προορίζεται για τη μεγάλη αγορά της Ινδίας, όπου θα λανσαριστεί στις αρχές του 2025. Αποτελεί βασικό μέρος της στρατηγικής “Kia 2.0 Strategy” που έχει χαράξει η κορεάτικη εταιρεία για την επέκτασή της στην ινδική αγορά.
Σχεδιαστικά ακολουθεί τη φιλοσοφία “Opposites United” της Kia, έχει έντονες ακμές, τετραγωνισμένα φτερά, κάθετα τοποθετημένα ακροβολισμένα Led φώτα με τα πίσω σε σχήμα “L”, μαύρο πλαστικό προστατευτικό περιμετρικά του αμαξώματος, «χωνευτές» χειρολαβές θυρών και πατάει σε ζάντες 17 ιντσών.
Το αστικών προδιαγραφών Syros έχει μήκος 3.995 χλστ., πλάτος 1.800 χλστ., ύψος 1.665 χλστ. και μεταξόνιο 2.550 χλστ., ενώ έχει ανεγερθεί στην αναβαθμισμένη πλατφόρμα K1. Ιεραρχικά τοποθετείται ανάμεσα στα μοντέλα Sonet και το Seltos της Kia.
Στο εσωτερικό του συναντάμε το λεπτό πάνελ 30 ιντσών “Trinity Panoramic Display” στο οποίο συνυπάρχει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών, η ίδιου μεγέθους οθόνη αφής και η οθόνη 5 ιντσών για το χειρισμό του κλιματισμού, όπως έχουμε δει στα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα της Kia.
Παράλληλα προσφέρεται πανοραμική ηλιοροφή δυο τμημάτων, ηχοσύστημα Harman Kardon με 8 ηχεία, σπορ πεντάλ, πολυλειτουργικό τιμόνι με δυο ακτίνες, ατμοσφαιρικός φωτισμός καμπίνας 64 χρωμάτων, σύστημα πλοήγησης, ασύρματη συνδεσιμότητα Android Auto και Apple Car Play, Over-the-Air (OTA) ενημερώσεις λογισμικού, επιφάνεια για ασύρματη φόρτιση του smartphone και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού. Τα πίσω καθίσματα είναι κλιματιζόμενα, συρόμενα και με ανάκληση για τις πλάτες, ενώ αναδιπλώνονται σε αναλογία 60:40. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ φτάνει τα 465 λίτρα.
Κia Syros: Με δυο κινητήρες αρχικά
Η γκάμα του νέου Syros περιλαμβάνει δυο θερμικούς κινητήρες, τον turbo βενζίνης Smartstream 1.0 λίτρου, απόδοσης 120 ίππων και 172 Nm ροπής, καθώς και τον diesel CRDi 1.5 λίτρων, με ισχύ 116 ίππους και ροπή 250 Nm, σε συνδυασμό με 6 σχέσεων μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο που μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς. Αργότερα αναμένεται και αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του Syros. Στη φαρέτρα του υπάρχουν έξι αερόσακοι και 16 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS) συμπεριλαμβανομένης αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 2.