Πριν από περίπου ένα μήνα η Kia παρουσίασε τις πρώτες teaser φωτογραφίες ενός νέου της SUV, του Syros.
Παρότι είναι συνώνυμο με το ελληνικό κυκλαδίτικο νησί, προς το παρόν η Kia δεν έχει επιβεβαιώσει την προέλευση του. Επιπλέον το Syros μάλλον δε θα πατήσει στη Σύρο και στην Ελλάδα γενικότερα, καθώς η Ευρώπη δεν είναι ο προορισμός του. Σύμφωνα με την Kia η το επερχόμενο Syros προορίζεται για τη μεγάλη αγορά της Ινδίας, ενώ η ανάπτυξή του έγινε σύμφωνα με τις τοπικές ανάγκες.
Αποτελεί βασικό μέρος της στρατηγικής “Kia 2.0 Strategy” που έχει χαράξει η κορεάτικη εταιρεία για την επέκτασή της στην ινδική αγορά. Παράλληλα αναφέρεται ότι θα δημιουργήσει ένα νέο και μοναδικό είδος SUV στην Ινδία, προσφέροντας χαρακτηριστικά πρώτης κατηγορίας, εξαιρετικές επιδόσεις και απαράμιλλη άνεση.
Ιεραρχικά θα τοποθετηθεί ανάμεσα στα Sonet και Seltos, που υπάρχουν ήδη στη γκάμα της Kia στην Ινδία. Επιβεβαιώνει ακόμα την τακτική της Kia όλα τα ονόματα των SUV της να ξεκινούν με το γράμμα S (Sonet, Seltos, Stonic, Sportage, Sorento). Όπως έγινε γνωστό η παγκόσμια πρεμιέρα του νέου Syros θα πραγματοποιηθεί στην Ινδία στις 19 Δεκεμβρίου, ενώ ταυτόχρονα η Kia δημοσίευσε μια σειρά από επιπλέον teaser φωτογραφίες και βίντεο, που μας δείχνουν τμηματικά την εξωτερική και εσωτερική του σχεδίαση.
Μπορούμε λοιπόν να διακρίνουμε το boxy σχήμα του αμαξώματος, την πανοραμική γυάλινη οροφή, την εξέχουσα μεσαία κολόνα, τις «χωνευτές» χειρολαβές των θυρών, την εκτεταμένη επίπεδη γραμμή οροφής, τις ράγες οροφής, τα ψηλά τοποθετημένα πίσω Led φώτα σε σχήμα “L”, τα κάθετα Led φώτα στα άκρα του μπροστινού προφυλακτήρα και το τετραγωνισμένο σχήμα των φτερών.
Στo εσωτερικό αναμένεται να υπάρχει μια καινοτόμα διάταξη καθισμάτων, ψηφιακός πίνακας οργάνων, οθόνη 10,25 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και κλιματιζόμενα καθίσματα, πανοραμική ηλιοροφή, ηχοσύστημα Bose και έως έξι αερόσακοι.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το επερχόμενο Syros θα ανεγερθεί σε μια νέα πλατφόρμα, η οποία θα επιτρέπει στη γκάμα του να υπάρχουν θερμικοί κινητήρες (βενζίνης 1.0 λίτρου-πετρελαίου 1.5 λίτρων), και αργότερα αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση.