To Kia EV6 είναι από τα λίγα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα που δεν έχει λόγο να αγχώνεται για τη χρονοβόρα διαδικασία της φόρτισης.
Το κορεάτικο ηλεκτρικό μοντέλο, χάρη στη νέα πλατφόρμα E-GMP (Electric-Global Modular Platform), στην οποία έχει ανεγερθεί προσφέρει φόρτιση 400V και 800V. Έτσι, κάτω από ιδανικές συνθήκες, μπορεί να φορτίσει από το 10-80% σε μόλις 18 λεπτά! Όπως όμως έχουμε γράψει αρκετές φορές, η εξωτερική θερμοκρασία αναπόφευκτα επηρεάζει την ταχύτητα φόρτισης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, επομένως οι ιδανικές συνθήκες δεν είναι ο κανόνας.
Σύμφωνα με την Kia όταν το θερμόμετρο δείχνει 5 βαθμούς Κελσίου η ίδια φόρτιση αντί για 18 διαρκεί περίπου 38 λεπτά! Το «πρόβλημα» αυτό μπορεί να ξεπεραστεί με τη δυνατότητα ρύθμισης θερμοκρασίας της μπαταρίας, μια λειτουργία που είναι στάνταρ στα νέα EV6 (MY23), EV6 GT και Niro.
Ωστόσο απουσιάζει από τα EV6 (MY22) και για το λόγο αυτό η Kia αποφάσισε να δώσει λύση. Με ποιο τρόπο; Μέσω αναβάθμισης λογισμικού των πρώτων EV6 που διατέθηκαν στην αγορά. Οι ενδιαφερόμενοι ιδιοκτήτες θα πρέπει να επικοινωνήσουν με την τοπική αντιπροσωπεία της Kia, όπου εκπαιδευμένοι τεχνικοί θα ενημερώσουν το λογισμικό στο EV6.
Η διαδικασία αναβάθμισης περιλαμβάνει και το σύστημα δορυφορικής πλοήγησης, το οποίο είναι απαραίτητο, καθώς η λειτουργία ρύθμισης θερμοκρασίας της μπαταρίας, αρχίζει να προθερμαίνει αυτόματα την μπαταρία του EV6, όταν ο οδηγός θέσει ως προορισμό ένα δημόσιο ταχυφορτιστή DC.
Σημειώνεται ότι η θερμοκρασία της μπαταρίας θα πρέπει εκείνη τη στιγμή να είναι κάτω από 21 βαθμούς και το επίπεδο της μπαταρία 24% ή υψηλότερο. Μόλις η μπαταρία φτάσει στη βέλτιστη θερμοκρασία σταματά η σχετική λειτουργία και στο τέλος ο οδηγός γλυτώνει σχεδόν 50% αναμονής στη διάρκεια της φόρτισης.