Αν είχαν φωνή σίγουρα όλα τα ζώα συντροφιάς που βρήκαν μια οικογένεια, θα ευχαριστούσαν την Kia για την πολύτιμη συνεισφορά της.
Η Kia Αμερικής λοιπόν ανακοίνωσε ότι συνολικά 22.422 ζώα που φιλοξενούνταν σε καταφύγια ή φιλοζωικές οργανώσεις πλέον έχουν υιοθετηθεί. Η κορεάτικη εταιρεία δώρισε 500.000 δολάρια στο Ίδρυμα Petfinder και έτσι καλύφτηκαν τα έξοδα για την υιοθεσία χιλιάδων κατοικίδιων από δομές φιλοξενίας.
Η πρωτοβουλία αυτή ξεκίνησε τον περασμένο Φεβρουάριο με τη διαφήμιση της Kia για το φετινό Super Bowl, όπου πρωταγωνίστησε το “Robo Dog” μαζί με το αμιγώς ηλεκτροκίνητο EV6. Το ρομποτικό αυτό κουταβάκι βοήθησε να βρουν στέγη πολλά ζώα, αλλά και πολλούς ανθρώπους να βρουν έναν αληθινό φίλο.
Για πρώτη φορά η Kia ανέπτυξε NFT (μη εναλλάξιμα κρυπτοπαραστατικά) για τα “Robo Dog”, ενώ το 90% από τις πωλήσεις τους διατέθηκε στο Ίδρυμα Petfinder. Παράλληλα η Kia δημιούργησε επιπλέον 10.000 γενετικά NFT, επομένως κάθε φορά που ένα Robo Dog μεταπωλούνταν το Ίδρυμα Petfinder έβγαινε πάλι κερδισμένο, καθώς λάμβανε το 10% με την επιπλέον δωρεά να υπολογίζεται στα 100.000 δολάρια.
Οι παραπάνω δράσεις εντάσσονται στη φιλανθρωπική πρωτοβουλία “Accelerate The Good” της Kia, η οποία από το 2019 που ξεκίνησε έχει δωρίσει σε διάφορους σκοπούς περισσότερα από 14 εκατομμύρια δολάρια. Πρόσφατα ανακοίνωσε ότι θα δωρίσει τουλάχιστον 1 εκατομμύριο δολάρια στο Νοσοκομείο Παίδων “St. Jude”, στο οποίο φέτος χάρισε και το Kia που οδήγησε τη συνολική της παραγωγή οχημάτων στην Αμερική στον αριθμό ορόσημο των 10 εκατομμυρίων.
Επιπλέον, από 11 Νοεμβρίου έως 31 Δεκεμβρίου για κάθε νέο Kia που θα αγοράζεται ή θα μισθώνεται σε εξουσιοδοτημένες αντιπροσωπείες της Αμερικής, θα δίνονται 8 δολάρια στο Νοσοκομείο Παίδων “St. Jude”.