Από το Γκραν Πρι της Σιγκαπούρης το 2019 είχε να κάνει η Ferrari το 1-2.
Τότε με Vettel και Leclerc. Τρία χρόνια μετά στο Bahrain του 2022 και στην πρεμιέρα του φετινού πρωταθλήματος το 1-2 για τη Scuderia Ferrari έγινε από Leclerc και Sainz.
Όμως πέρα από το γεγονός ότι το Bahrain «κοκκίνησε», ο πρώτος αυτός αγώνας κάτω από τους νέους κανονισμούς γέμισε ενθουσιασμό τους φίλους των αγώνων και ειδικά της Formula 1, καθώς έφερε εκπλήξεις, αλλά και ανταγωνισμό στην πίστα.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη έκπληξη από την 5η θέση του Δανού Μagnussen με τη Haas που επέστρεψε στη Formula 1 μετά από δύο χρόνια, σε μια ομάδα που την περσινή χρονιά συμπλήρωνε τις τελευταίες θέσεις στην εκκίνηση, αλλά και την κυρίαρχη Mercedes τα τελευταία χρόνια, όπως επίσης την απόδοση των McLaren και Alpine που ήταν εκτός «τόπου και χρόνου».
Και μιλώντας για εκπλήξεις, δεν είναι πρώτου μεγέθους η 10η θέση του πρωτοεμφανιζόμενου κινέζου Zhou που με την Alfa Romeo τερμάτισε στην τελευταία θέση του βαθμολογικού πίνακα, με τον Bottas να τερματίζει 7ος με την άλλη Alfa Romeo, που και αυτή ομάδα φιγουράριζε στις τελευταίες θέσεις το 2021.
Όμως αυτό έφεραν οι νέοι κανονισμοί, εκπλήξεις.
Και φυσικά για άλλη μια φορά έγινε αντιληπτό ότι οι αγώνες τελειώνουν μόνο όταν εμφανίζεται η καρό σημαία.
«θύμα» στο Bahrain ήταν ο Perez που ο κινητήρας της Red Bull έσβησε λίγα μέτρα πριν τον τερματισμό ενώ ήταν τρίτος, πίσω από τα δύο Ferrari.
Το Γκραν Πρι της Αυστρίας το 2020 κανένα μονοθέσιο της Red Bull δεν αντίκρυσε την καρό σημαία.
Αυτή είναι εξάλλου η μαγεία των αγώνων. Η χαρά από τη λύπη να απέχουν σαν μια κλωστή…