Για όσους δε μπορούν να «χορτάσουν» ούτε καν με τη δύναμη της Mercedes-AMG E63 S 4MATIC+ φρόντισε η Brabus.
Αρχικά να υπενθυμίσουμε ότι η κορυφαία E-Class τροφοδοτείται από V8 twin-turbo κινητήρα 4.0 λίτρων, ο οποίος παράγει 612 ίππους και 850 Nm ροπής, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα εντός 3,4 δευτ. και τελική ταχύτητα 300 χλμ./ώρα.
H Brabus λοιπόν έκανε τα «μαγικά» της (μεγαλύτερα turbo, νέα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής) στον ισχυρότατο κινητήρα με αποτέλεσμα η βελτιωμένη AMG E63 S 4MATIC+ να εκτοξεύσει την ισχύ της στους 800 ίππους και τη ροπή στα 1.000 Nm. Από την αυξημένη ιπποδύναμη προέκυψε και το όνομα Brabus 800.
Στο πόστο του παρέμεινε το αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων, το οποίο μεταδίδει την κίνηση σε όλους τους τροχούς. Προφανώς οι επιδόσεις είναι ακόμα καλύτερες για την Brabus 800, με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να διαρκεί μόλις 3 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα διατηρείται στα 300 χλμ./ώρα.
Brabus 92R: Ένα Smart που κοστίζει όσο μια C 200 Coupe
Η εκρηκτική Brabus 800 δεν πρέπει απλά να είναι γρήγορη αλλά και να φαίνεται. Για το λόγο αυτό η αμφίεση της έγινε πιο επιθετική. Παρατηρήστε τα ένθετα από carbon υλικό στη μάσκα, στο εμπρός splitter και στον πίσω διαχύτη που ενσωματώνει τις διπλές εξατμίσεις, ο ήχος των οποίων μπορεί να αυξομειώνεται. Κόκκινο χρώμα έχουν οι δαγκάνες των φρένων, η γρίλια στη μάσκα και το περίγραμμα στις ζάντες Platinum Edition Z των 21 ιντσών.
Σημειώνεται ακόμα ότι η αερανάρτηση μπορεί πλέον να μειώσει την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κατά 10 ή 20 χλστ., ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης. Η ατμόσφαιρα στο εσωτερικό είναι πιο σπορ με αλουμινένια πεντάλ, επενδύσεις αλκαντάρα, διακοσμητικά ένθετα από ξύλο, αλουμίνιο και carbon.