Πρεμιέρα έκανε η νέα ισχυρή έκδοση της Mercedes C-Class με την υπογραφή της AMG.
Πάμε λοιπόν να γνωρίσουμε τη νέα AMG C43 4Matic, η οποία μας συστήνεται με sedan και station wagon αμάξωμα.
Η μεγαλύτερη αλλαγή εντοπίζεται κάτω από το εμπρός καπό της, όπου πλέον δεν υπάρχει ο θηριώδης V6 twin-turbo κινητήρας των 3.0 λίτρων, απόδοσης 390 ίππων και 520 Nm ροπής. Πλέον τροφοδοτείται από ένα δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα με ηλεκτρικό turbo, με τους μηχανικούς της AMG να αντλούν τη σχετική τεχνογνωσία από τη Formula 1.
Το ηλεκτρικό τούρμπο χρησιμοποιεί ενέργεια από το ηλεκτρικό σύστημα 48 Volt που τροφοδοτεί τη μίζα-γεννήτρια, δίνοντας έξτρα ισχύ 14 ίππων σε χαμηλές στροφές. Τον εν λόγω τετρακύλινδρο κινητήρα χρησιμοποιήσει και η νέα SL 43, στην προκειμένη περίπτωση όμως παράγει 408 αντί για 381 ίππους και 500 αντί για 480 Nm ροπής.
Το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων εμπιστεύεται και η AMG C43 4Matic, σε αντίθεση όμως με την SL 43 δεν είναι πισωκίνητη, αλλά τετρακίνητη με κατανομή 31:69 εμπρός/πίσω. Σύμφωνα με τη Mercedes η νέα AMG C43 4Matic χρειάζεται μόλις 4,6 δευτ. για την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ./ώρα.
Διαβάστε ακόμα
H δύναμη της νέας AMG C43 4Matic «προδίδεται» οπτικά μέσα από τα λογότυπα AMG και Turbo Electrified, τα οποία συναντάμε στη μάσκα Panamericana και στα εμπρός φτερά αντίστοιχα. Παρατηρήστε ακόμα τους προφυλακτήρες με την επιθετικότερη σχεδίαση, τα τονισμένα πλευρικά μαρσπιέ, τη διακριτική αεροτομή στην πόρτα του χώρου αποσκευών, το μαύρο πίσω διαχύτη που ενσωματώνει τις διπλές εξατμίσεις και τις ζάντες 18-20 ιντσών.
Συνεχίζουμε την περιγραφή στα ενδότερα της νέας AMG C43 4Matic, όπου συναντάμε μαύρα καθίσματα της AMG, με ενισχυμένη πλευρική στήριξη και επενδυμένα με δερματινή Artico που διαθέτει μικροΐνες. Αντίθεση σχηματίζουν οι κόκκινες ραφές και οι ασορτί ζώνες ασφαλείας. Η κεντρική οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων MBUX έχει μέγεθος 11,9 ιντσών και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων χρησιμοποιεί οθόνη 12,3 ιντσών.
H δερματινή Artico όπως και οι κόκκινες ραφές επεκτείνονται στο ταμπλό, στα πάνελ των θυρών και στο τριάκτινο τιμόνι με την επίπεδη βάση, το οποίο ενσωματώνει στρογγυλά χειριστήρια για τις εναλλαγές των προγραμμάτων οδήγησης (AMG Dynamic Select) που επηρεάζουν, μεταξύ άλλων, και τον ήχο της εξάτμισης. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι προαιρετικά διατίθεται το σύστημα “AMG Real Performance Sound”, το οποίο ενισχύει τον ήχο της εξάτμισης και τον διοχετεύει ηλεκτρονικά στην καμπίνα.