Η νέα έδρα της οικογένειας των πρωταθλητών με το επώνυμο Κύρκος βρίσκεται στο Περιστέρι, Στυμφαλίας 5-7, με εύκολη πρόσβαση από την Εθνική Οδό.
Εκεί σας περιμένει με το αιώνιο χαμόγελό του ο Λεωνίδας με τον γιό του Πάνο καθώς και ο αδερφός του Λεωνίδα, ο Λάμπρος.
Στο “ L.Kirkos Car Service” εκτός από καθημερινές τεχνικές υπηρεσίες ρουτίνας, γίνεται ανακατασκευή ιστορικών αυτοκινήτων καθώς και αγωνιστικών.
Στον ευχάριστο και προσεγμένο -φωτεινό- χώρο χαζέψαμε μερικά αγωνιστικά αυτοκίνητα όπως μια originale Alfa Romeo Veloce σε κόκκινο χρώμα, ένα πολύ καλό BMW 2002 ti με φαρδιές ζάντες σε χρώμα λευκό, το επίσης λευκό Ford Sierra Cosworth 4Χ4 με εσωτερικό που θυμίζει έργο τέχνης (όπως και στο 2002 ti με τον ιδιοκτήτη του να είναι τόσο ευχαριστημένος, όσο ποτέ άλλοτε) με ελαστικά για χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές, μια σειρά από Ford Escort MK1 και Mitsubishi Evo, ενώ στη σιλουέτα του Ford Escort WRC θυμηθήκαμε άλλες καλές εποχές. Στη θέα όλων αυτών των αυτοκινήτων επόμενο ήταν η συζήτηση να στραφεί γύρω από τα αγωνιστικά δρώμενα που λόγω της πανδημίας βρίσκονται σε ύπνωση.
Μπροστά λοιπόν σε τέτοιες συζητήσεις τον Λεωνίδα τον ακούς. Τον αφήνεις να σου μεταφέρει τις σκέψεις του (είτε συμφωνείς, είτε διαφωνείς), καθώς μέσα από αυτές ορισμένες μπορεί να είναι πραγματοποιήσιμες.
Συζητώντας λοιπόν ότι όσοι εμπλέκονται με το σπορ του αυτοκινήτου, μπορούν να ξεκινήσουν τις προπονήσεις σε αδειοδοτημένες πίστες με ευθύνη των ιδιοκτητών (αρχή την Κυριακή 24 Μαΐου στα Μέγαρα), η ιδέα του Λεωνίδα είναι γιατί να μην συγκεντρωθούν τα πέντε σωματεία της Αθήνας (ΑΣΜΑ, ΑΛΑ, ΕΛΛΑΔΑ, Start Line, ΑΣΣΟΑΑ) και με οδηγό την ΟΜΑΕ να διεκδικήσουν κάτι αντίστοιχο σε ανοικτό δρόμο.
Για παράδειγμα η μία πρόταση είναι η διαδρομή της Ριτσώνας σε ασφάλτινη επιφάνεια και η άλλη στη χωμάτινη Ειδική Διαδρομή των Σκούρτων. Διαδρομές με μεγάλη ιστορία που εύκολα «κυκλώνουν» και οι συμμετέχοντες μπορούν να τις οδηγήσουν αρκετές φορές.
Όμως, σύμφωνα με την Εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού και το Υγειονομικό Πρωτόκολλο της ΟΜΑΕ, και φυσικά στον αριθμό των αυτοκινήτων που μπορεί να φιλοξενήσει ο εκάστοτε χώρος ώστε να διατηρηθούν οι αποστάσεις μεταξύ των συμμετεχόντων.
Αυτή η προπόνηση θα διεξαχθεί στο πλαίσιο ενός κανονικού αγώνα, με άδεια από την Τοπική Αυτοδιοίκηση, και από όπου αλλού απαιτείται, με παρουσία Αστυνομίας, Πυροσβεστικής, ιατρών, ασθενοφόρων, κριτών, γερανοφόρων οχημάτων, χωρίς όμως αποτελέσματα και απονομές επάθλων, καθώς πρόκειται για προπόνηση.
Θα έχει αντίτιμο συμμετοχής, θα επιτρέπονται τα ντουμπλαρίσματα, θα είναι για οδηγούς-συνοδηγούς και αφού καλυφτούν τα έξοδα, γιατί ένα ποσόν να μην δοθεί σε κάποιο φιλανθρωπικό ίδρυμα, ή για την αντιμετώπιση του Covid-19.
Όμως επειδή αυτή η προπόνηση θα είναι σε ανοικτούς δρόμους απαιτείται ασφάλιση (ώστε όταν αρχίσουν οι κανονικοί αγώνες να έχει υπάρξει μια αρχική διαδικασία), ανανέωση των αγωνιστικών αδειών καθώς και των πινακίδων των αγωνιστικών αυτοκινήτων, ώστε η ΟΜΑΕ να αρχίσει να εισπράττει τα παράβολα ύστερα από τόσους μήνες απραξίας.
Κάτι αντίστοιχο μπορεί να οργανωθεί στη Θεσσαλονίκη, στη Κρήτη, στο Βόλο, στα Ιωάννινα, ή όπου αλλού είναι αυτό εφικτό.
Πριν αρχίσετε να «πυροβολείτε» τον πιανίστα, ιδέες είναι καλό να ρίχνονται στο τραπέζι, ειδικά από ανθρώπους που έχουν τη δική τους ιστορία στο χώρο…
Από εκεί και πέρα είναι άλλο θέμα εάν μπορούν να πραγματοποιηθούν. Που για να πραγματοποιηθούν απαιτείται -αρχικά – μεράκι, όραμα, κέφι και δημιουργικότητα…