Η Lamborghini 400 GT 2+2 κυκλοφόρησε το 1966, μόλις τρία χρόνια μετά την ίδρυση της Automobili Lamborghini.
Παρά τις πρώτες μέρες της εταιρείας, το 400 GT 2+2 είχε ήδη αναγνωριστεί ως ένα από τα καλύτερα Grand Tourer που διατίθενται στην αγορά εκείνη την εποχή.
Ήταν η τέλεια έκφραση της αρχικής ιδέας του Φερούτσιο Λαμποργκίνι (ιδρυτή της εταιρίας) για τη δημιουργία του ταχύτερου, πιο άνετου και όμορφου GT, όπου η διαμόρφωσή του 2+2 το έκανε επίσης αρκετά πρακτικό.
Σχεδιάστηκε από την Carrozzeria Touring, τότε μια από τις κορυφαίες εταιρείες όσον αφορά το στυλ και την υψηλή ποιότητα κατασκευής, και εξοπλίστηκε με V12 κινητήρα 4λίτρων, με ισχύ 320 ίππων, με τρία διπλά καρμπυρατέρ Weber, η αρχιτεκτονική του οποίου εξακολουθεί να είναι σήμα κατατεθέν της Automobili Lamborghini, ενώ το κιβώτιο ήταν 5 σχέσεων και τα ελαστικά Pirelli Cinturato διαστάσεων 205-15 (τότε δεν υπήρχαν διαστάσεις με προφίλ).
Mάλιστα πριν λίγες ημέρες εορτάστηκε το τέλος του μυθικού V12 με μια σειρά συλλεκτικών Aventador.
H 400 GT 2+2 αποτελεί μέρος του βασικού μενού σε συλλογές συλλεκτών καθώς έμεινε στην παραγωγή μεταξύ 1966-1968 όπου από τις πόρτες του εργοστασίου στη Σάντα Αγκάτα εξήλθαν μόνο 247 αυτοκίνητα.
Ήταν ένα από τα πλέον αγαπημένα αυτοκίνητα του Φερούτσιο Λαμποργκίνι καθώς στεκόταν στο ίδιο ακριβώς ύψος με τα αυτοκίνητα που κατασκεύαζε ο μεγάλος του αντίπαλος, ο Έντσο Φεράρι.
Φυσικά είχε κυκλοφορήσει και με το τιμόνι στα δεξιά για τους αριστοκράτες του Λονδίνου…
Διαβάστε ακόμα