Η Lamborghini, ακολουθώντας το παράδειγμα αρκετών άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών, προχώρησε και αυτή με τη σειρά της στην ανανέωση του εμβλήματός της.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι η τελευταία φορά που η ιταλική εταιρεία των supercars άλλαξε το λογότυπό της ήταν πριν πάνω από δυο δεκαετίες. Όπως παρατηρούμε το όνομα της Lamborghini αναγράφεται στο επάνω τμήμα, με μια ευρύτερη και με πιο έντονες ακμές γραμματοσειρά, σε σύγκριση με του απερχόμενου λογότυπου.
Παράλληλα τα νέα χρώματα που χρησιμοποιεί είναι πιο μίνιμαλ και έντονα. Κύριες αποχρώσεις πλέον είναι το μαύρο και το άσπρο, ενώ το κίτρινο μαζί με την εισαγωγή του χρυσού, θα χρησιμοποιούνται για να δίνουν έμφαση και να σχηματίζουν αντίθεση.
Σημειώνεται ακόμα ότι διάσημος μαινόμενος ταύρος για πρώτη φορά θα τοποθετηθεί μόνος τους, χωρίς το πλαίσιο της ασπίδας, στα ψηφιακά μέσα επικοινωνίας της μάρκας, ώστε να προσδώσει μεγαλύτερη προβολή. Φυσικά το νέο λογότυπο της Lamborghini θα τοποθετηθεί στα μελλοντικά της μοντέλα.
Πηγή έμπνευσης αποτέλεσε το μότο “Driving Humans Beyond” της Lamborghini για την υπέρβαση των ορίων, των προτύπων και των συμβάσεων με στόχο να οπτικοποιηθούν οι γενναίες, απροσδόκητες και αυθεντικές αξίες της.
Επιπλέον το ανανεωμένο έμβλημα είναι μέρος της ευρύτερης διαδικασίας μετασχηματισμού, όπως καθορίζεται από τη στρατηγική “Direzione Cor Tauri”, η οποία επικεντρώνεται στη βιωσιμότητα, στην καινοτομία και στην απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές. Ο επανασχεδιασμός περιλαμβάνει επίσης ένα νέο σύνολο εικονιδίων, που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με τη Lamborghini Centro Stile.