Η Lamborghini ζητάει τη γνώμη του κόσμου, προκειμένου να αποφασίσει τι θα κάνει στο μέλλον και πώς θα κινηθεί σε μια σειρά θεμάτων, μεταξύ των οποίων είναι και η ηλεκτροκίνηση.
Η αυτοκινητοβιομηχανία στο σύνολό της έχει πολλαπλές προκλήσεις να αντιμετωπίσει, με την ηλεκτροκίνηση να είναι μία από τις πιο σημαντικές.
Όσον αφορά τις mainstream εταιρείες, ίσως είναι κάπως πιο εύκολο να αποφασίσουν ότι θα αγκαλιάσουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Όμως όταν πρόκειται για κατασκευαστές πιο εξωτικών δημιουργιών, τα πράγματα είναι πιο δύσκολα. Σε αυτές τις περιπτώσεις οι πελάτες έχουν συνδυάσει τη δύναμη με μεγάλους κινητήρες, οι οποίοι παράγουν τον ανάλογο ήχο.
Όταν είσαι, λοιπόν, η Lamborghini, δεν είναι εύκολο να πεις στον άνθρωπο που θέλει να αγοράσει ένα καινούριο μοντέλο, ότι θα πατάει το γκάζι και δε θα ακούγεται τίποτα.
Lamborghini SCV12: Βάζει φωτιά σε ηχεία και δισκόφρενα (video)
Θέλοντας να καταγράψει τη γνώμη του κόσμου πάνω στο ζήτημα της ηλεκτροκίνησης, αλλά και σε μια σειρά από άλλα θέματα, η ιταλική μάρκα δημιούργησε ένα online ερωτηματολόγιο.
Σε αυτό υπάρχουν ερωτήσεις για ποικίλα θέματα, όπως τι πρέπει να κάνει η εταιρεία προκειμένου να είναι πιο φιλική προς το περιβάλλον και σε ποιους τομείς πρέπει να εστιάσει.
Η πιο σημαντική ερώτηση όμως, είναι εκείνη που ρωτάει με ποια τεχνολογία πρέπει να καταπιαστούν μελλοντικά οι Ιταλοί. Οι διαθέσιμες επιλογές είναι κινητήρες βενζίνης, πλήρης ηλεκτροκίνηση, plug-in υβριδικά και υδρογόνο. Δηλαδή οι τέσσερις επιλογές με τις οποίες βρίσκεται αντιμέτωπη σχεδόν κάθε αυτοκινητοβιομηχανία του πλανήτη.
Βέβαια ξέρουμε ήδη ότι η Lamborghini θα στραφεί σύντομα στα υβριδικά, οπότε το ερωτηματολόγιο μάλλον αφορά πιο μακροπρόθεσμα σχέδια. Οι Ιταλοί θέλουν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το ατμοσφαιρικό V12 σύνολο της Aventador. Προκειμένου να μπει και στο επόμενο μοντέλο, λοιπόν, έχουν αποφασίσει να το συνδυάσουν με ηλεκτροκινητήρα. Μάλιστα, το πιθανότερο είναι ότι θα δούμε plug-in υβριδικό σύνολο και όχι απλό υβριδικό, με τον ηλεκτροκινητήρα να αναλαμβάνει την κίνηση του μπροστά άξονα.
Για να συμμετάσχετε και εσείς στο ερωτηματολόγιο, πατήστε εδώ.