Η αντίστροφη μέτρηση για την κληρονόμο της Lamborghini Huracan έχει ξεκινήσει, παρά το γεγονός ότι η θρυλική μάρκα από την Σάντα Αγκάτα αυτό το διάστημα έχει στραμμένη την προσοχή της στον διάδοχο της Lamborghini Aventador, με τον οίκο να αποκαλύπτει σταδιακά κάθε πτυχή του επόμενου supercar.
Όμως τα φώτα και οι Η/Υ στα άδυτα της εταιρίας δε σβήνουν ποτέ, καθώς αναπτύσσονται και τα άλλα project συμπεριλαμβανομένης και της Huracan που αναμένεται να είναι Ρlug-in υβριδικό.
Τι μοτέρ όμως θα έχει; καθώς η Lamborghini αποκάλυψε κάτω από τον κωδικό LB744 το πρώτο HPEV (High Performance Electrified Vehicle) με τις πληροφορίες να «λένε» ότι πρόκειται για την Aventador με τον νέο LB 544 V12 ατμοσφαιρικό κινητήρα 6,5 λίτρων με τρεις ηλεκτροκινητήρες. Δύο μπροστά, έναν για κάθε τροχό και έναν πίσω με συνδυαστική ισχύ άνω των 1.015 ίππων με νέο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο 8 σχέσεων, που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο είναι τετρακίνητο και θα μπορεί να κινηθεί με ρεύμα και στους δύο άξονες.
O νέος ατμοσφαιρικός κινητήρας αποδίδει 825 ίππους με 725 Nm ροπής σε αναλογία 128 ίπποι/λίτρο, ο ισχυρότερος συνδυασμός, με τον κάθε ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει 110 kW.
Να θυμίσουμε ότι ο V12 κινητήρας είναι συνώνυμο με την 60χρονη ιστορία της Lamborghini με το πρώτο μοντέλο που τοποθετήθηκε η V12 «καρδιά» να είναι η 3500 GT του 1963 και η πρώτη φορά που εταιρία ακολούθησε το δρόμο του εξηλεκτρισμού ήταν το 2019 με τη Sian με ηλεκτροκινητήρα 25 kW.
Η μπαταρία 3,8 kW βρίσκεται κατά μήκος, μεταξύ οδηγού-συνοδηγού, και φέρει διαστάσεις σε μήκος 1.550 χλστ, πλάτος 240 χλστ και ύψος 301 χλστ. Όταν η μπαταρία αδειάσει, μπορεί να επαναφορτιστεί χρησιμοποιώντας τόσο συνηθισμένο οικιακό εναλλασσόμενο ρεύμα όσο και επιτοίχιο φορτιστή έως 7 kW σε ισχύ και επαναφορτίζεται πλήρως σε μόλις 30 λεπτά, ενώ γίνεται και ανάκτηση ενέργειας από τους μπροστινούς τροχούς.
Η νέα Huracan αναμένεται το 2024, αλλά μέχρι τότε θα έχει κυκλοφορήσει και η Plug-In Hybrid έκδοση της Urus.