Τον περασμένο Νοέμβριο η Lamborghini παρουσίασε το νεότερο supercar της, τη νέα Huracan STO.
Αργότερα, εντός του 2021, θα ξεκινήσουν οι παραδόσεις της νέας Huracan STO (Super Trofeo Omologata). Την ανάπτυξη της ανέλαβε το αγωνιστικό τμήμα Lamborghini Squadra Corsa, το οποίο έχει βάλει την υπογραφή του και στην Huracan EVO GT3.
H διαφορά με τη νέα Huracan STO είναι ότι θα μπορεί να κυκλοφορεί, όχι μόνο στις πίστες, αλλά και νόμιμα στους δρόμους. Να υπενθυμίσουμε ότι τροφοδοτείται από ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα, ο οποίος είναι κεντρικά τοποθετημένος, ενώ αποδίδει 640 ίππους και 565 Nm ροπής.
Μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός μόλις 3 δευτ. και από 0-200 χλμ./ώρα σε 9 δευτ. Η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 310 χλμ./ώρα. Όλα τα παραπάνω όμως τα γνωρίζαμε ήδη για τη νέα Huracan STO.
Πάμε τώρα να μάθουμε 5 «μυστικά» της, τα οποία μας αποκάλυψε η Lamborghini.
Ξεκινάμε με το όρο Cofango, ο οποίο προέρχεται από δυο ιταλικές λέξεις. Από την cofano και parafango, που σημαίνουν κουκούλα και φτερό αντίστοιχα. Τα εν λόγω τμήματα της νέας Huracan STO, μαζί με τον εμπρός προφυλακτήρα, είναι φτιαγμένα από το ίδιο ελαφρύ υλικό, το ανθρακόνημα.
Πάρτι εκατομμυρίων σε δημοπρασία ιστορικών Lamborghini
Παρατηρήστε το «κλειδί» με το οποίο ανοίγει, με αντίθετη φορά, το εμπρός καπό της Huracan STO. Είναι δημιούργημα του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης της Lamborghini με την τεχνική της τρισδιάστατης εκτύπωσης.
Η δεύτερη «αποκάλυψη» για τη Huracan STO αφορά τα τρία της προγράμματα οδήγησης. Το STO είναι για φυσιολογικές συνθήκες, το Trofeo για δυνατές επιδόσεις και το Pioggia για ολισθηρό οδόστρωμα.
Τρίτη «άγνωστη» λεπτομέρεια της Huracan STO είναι ότι κατά τη διάρκεια εξέλιξης της οι μηχανικοί του Τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης οδήγησαν στον προσομοιωτή απόσταση ισοδύναμη με τρεις φορές το γύρο του κόσμου.
Τέταρτο «κρυφό» χαρακτηριστικό της Huracan STO είναι ότι αποτελείται από 2.750 συνολικά κομμάτια. Για το τέλος αφήσαμε το προηγμένο σύστημα τηλεμετρίας, το οποίο συνδέει την Huracan STO τις ενσωματωμένες κάμερες Connected Cloud Lamborghini και την εφαρμογή Lamborghini UNICA. Η ανάπτυξη αυτής της σύνθετης τεχνολογίας στην εφαρμογή Lamborghini UNICA απαιτούσε περισσότερες από 25.000 γραμμές κώδικα.