Η Lamborghini, μετά από αρκετή αναμονή, αποκάλυψε το νέο LMDh αγωνιστικό πρωτότυπο όχημά της, στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Γκούντγουντ.
Το όνομά του είναι SC63 και ο στόχος του να ξεχωρίσει στους πιο σημαντικούς αγώνες αντοχής του κόσμου, ενώ οι δοκιμές του θα ξεκινήσουν εντός των επόμενων εβδομάδων.
Αναλυτικότερα, η Lamborghini θα διεκδικήσει διακρίσεις στην κατηγορία Hypercar του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής (WEC) της FIA το 2024, δίνοντας το «παρών» στις 24 Ώρες του Λε Μαν. Θα «παλέψει» επίσης στην κατηγορία GTP του Πρωταθλήματος IMSA WeatherTech SportsCar, που περιλαμβάνει εμβληματικούς αγώνες αντοχής, όπως τις 24 Ώρες της Ντειτόνα και τις 12 Ώρες του Σίμπρινγκ.
Αποκωδικοποιώντας το όνομα SC63, τα γράμματα SC προέρχονται από το αγωνιστικό τμήμα Squadra Corse της Lamborghini και ο αριθμός 63 από το 1963, που ήταν το έτος ίδρυσης της.
Η Lamborghini SC63 τροφοδοτείται από ένα νέο V8 twin-turbo κινητήρα 3.8 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης και η ισχύς του «περιορίζεται» στους 680 ίππους, όπως προστάζουν οι κανονισμοί.
Παράλληλα οι κανονισμοί ορίζουν τη χρήση στάνταρ 7-τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων, μπαταρίας και μονάδας γεννήτριας κινητήρα, ώστε να περιορίζεται το κόστος ανάπτυξης για τα πρωτότυπα αγωνιστικά οχήματα της κατηγορίας. Χωρίς οδηγό και καύσιμο το βάρος του οχήματος είναι 1.030 κιλά, με τον κινητήρα να ζυγίζει το λιγότερο 180 κιλά, ενώ η τελική του ταχύτητα θα φτάνει τα 340 χλμ./ώρα.
Οι συνεργάτες της Lamborghini
Η Lamborghini συνεργάστηκε με την ιταλική ομάδα Iron Lynx για να τρέξει το SC63 σε διεθνείς αγώνες και έχει υπογράψει με οδηγούς παγκόσμιας κλάσης από τον κόσμο της Formula 1 και των αγώνων αντοχής.
Επίσης συνεργάστηκε με τη Ligier, με την οποία καθόρισε ορισμένα χαρακτηριστικά, όπως ο σχεδιασμός της μπροστινής ανάρτησης, η συνολική κατανομή βάρους και η παροχή ορισμένων κρίσιμων εξαρτημάτων.
Τη σχεδίαση της νέας Lamborghini SC63 ανέλαβε το τμήμα Centro Stile της ιταλικής εταιρείας, ενώ επιρροές από την Revuelto εντοπίζουμε στα σχήματος “Y” λεπτά Led φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω, ενώ οι πλευρικές εισαγωγές αέρα έχουν εμπνευστεί από την Countach. Παρατηρήστε επίσης τη θεόρατη πίσω αεροτομή και το πίσω κεντρικά τοποθετημένο πτερύγιο.