Η νέα Lancia Gamma θα κατασκευάζεται στην Ιταλία υποστηρίζοντας το “made in Italy” η οποία θα είναι σε δύο εκδόσεις, υβριδική και αμιγώς ηλεκτρική.
Αρχικά, η ενημέρωση είχε να κάνει οτι θα προσφερόταν αποκλειστικά με μηδενικές εκπομπές ρύπων, ηλεκτρική δηλαδή, αλλά η τρέχουσα κατάσταση της αγοράς έπεισε τους ηγέτες του Oμίλου Stellantis να την προσφέρουν και χωρίς ρεύμα και με την ένδειξη “made in Italy” που τόσο πολύ η Ιταλική Κυβέρνηση θέλει να ενισχύσει την παραγωγή αυτοκινήτων εντός συνόρων.
Μάλιστα η Lancia υπογραμμίζει ότι «στις απαιτήσεις της αγοράς οι κινήσεις μας, μας επιτρέπουν να ικανοποιήσουμε οποιαδήποτε ανάγκη κινητικότητας. Όλα αυτά μεταφράζονται σε προβλέψιμη αύξηση των όγκων παραγωγής και συνακόλουθη αύξηση της ανταγωνιστικότητας της μάρκας στην παγκόσμια αγορά, εκεί που η Lancia προσπαθεί να επεκταθεί με σημαία το “made in Italy”
Πως προέκυψε αυτό.
Στη συζήτηση που πραγματοποιήθηκε υπο τον Υπουργό Ανάπτυξης Adolfo Urso για το μέλλον της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας και τη στήριξη στο “made in Italy”, στην κατασκευή δηλαδή αυτοκινήτων στα εργοστάσια της Ιταλίας ο Jean-Philippe Imparato, επιχειρησιακός διευθυντής της διευρυμένης Ευρώπης, επιβεβαίωσε τη στρατηγική σημασία της Ιταλίας για τον Όμιλο Stellantis, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην επανεκκίνηση της Lancia με παραγωγή στην Ιταλία, μετά από πολλά χρόνια στην αφάνεια.
Σύμφωνα μάλιστα με τον Luca Napolitano, διευθύνων σύμβουλος της Lancia: «H νέα Gamma θα είναι μια ιταλική υπεροχή, μια ιταλική αριστεία, μέσα από ένα νέο πρότυπο τεχνολογικής καινοτομίας. Μια ναυαρχίδα η οποία αποτελεί μαρτυρία της εξαιρετικής ποιότητας και ικανότητας της Ιταλικής παραγωγής αυτοκινήτου»
Lancia: H νέα Gamma θα είναι η ναυαρχίδα της εταιρίας και θα κατασκευάζεται στην Ιταλία
Η Lancia Gamma θα είναι ένα από τα επόμενα μοντέλα που θα λανσαριστούν από τη μάρκα του Ομίλου Stellantis. Η Gamma αναμένεται να διαδραματίσει ηγετικό ρόλο στην αναγέννηση της μάρκας και θα παράγεται σε ηλεκτρικές και υβριδικές εκδόσεις πάνω στην πλατφόρμα STLA Medium στο εργοστάσιο του Melfi με στόχο να λανσαριστεί το 2026.
Το Melfi άνοιξε το 1994 και παραμένει κορυφαίο κέντρο καινοτομίας και τεχνογνωσίας, υποστηρίζοντας τη μετάβαση ολόκληρου του Ομίλου προς την ηλεκτρική κινητικότητα.
Το σχέδιο της Lancia προχωρά γρήγορα και περιλαμβάνει την κυκλοφορία τριών νέων μοντέλων και μια ταχεία επέκταση στις ευρωπαϊκές αγορές.
Το νέο Ypsilon, το οποίο λανσαρίστηκε τον περασμένο Φεβρουάριο, έχει ήδη ξεπεράσει τις 11.000 παραγγελίες χάρη , ενώ με το μοντέλο αυτό επιστρέφει στα ράλι με την έκδοση Ypsilon Rally4 HF.
Στην αναγέννηση της Lancia λειτουργούν ήδη 160 Casa Lancia στην Ιταλία και 70 εκθεσιακούς χώρους έχουν προγραμματιστεί να ανοίξουν σε όλη την Ευρώπη έως το 2025 για την ενίσχυση της θέσης της μάρκας