Μια ελπίδα σχετικά με το μέλλον της Lancia ίσως να δημιουργήθηκε με την οριστικοποίηση της συγχώνευσης μεταξύ PSA και FCA, από την οποία δημιουργήθηκε ο όμιλος Stellantis.
Λίγο μετά τη δημιουργία του, ο όμιλος οργάνωσε συνέντευξη τύπου μέσω internet. Σε αυτή δόθηκαν κάποιες παραπάνω πληροφορίες. Η έδρα του ομίλου θα βρίσκεται στο Άμστερνταμ και διευθύνων σύμβουλος θα είναι ο Κάρλος Ταβάρες.
Μεταξύ των πληροφοριών που δόθηκαν στη δημοσιότητα ήταν και η ομαδοποίηση των 14 μαρκών που περιλαμβάνει ο όμιλος. Ανάμεσα σε αυτές είναι και η Lancia.
Αυτό που ανακοινώθηκε είναι ότι οι μάρκες οργανώνονται εσωτερικά σε ομάδες, με βάση τη θέση που έχουν στην αγορά. Η Lancia, λοιπόν, συμπεριλήφθηκε στο group των premium, μαζί με την Alfa Romeo και την DS. Με αυτή την κατάταξη, η ιστορική ιταλική εταιρεία βρίσκεται πιο ψηλά από τις Opel και Peugeot, οι οποίες χαρακτηρίστηκαν ως Upper mainstream.
Stellantis: Επίσημη πρώτη για το νέο όμιλο
Πέρα από την παραπάνω ομαδοποίηση, στη συνέντευξη τύπου της Stellantis έγινε γνωστό ότι η Lancia εντάσσεται και σε μία ακόμα ομάδα. Θα είναι μαζί με τις Abarth, Alfa Romeo, Citroen DS, Fiat, Opel και Peugeot, σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση. Επικεφαλής αυτών των brands στο σχεδιαστικό τομέα θα είναι Ζαν Πιερ Πλου.
Αυτή τη στιγμή η Lancia είναι σχεδόν νεκρή. Η γκάμα της περιλαμβάνει μόνο την Ypsilon. Ένα μοντέλο το οποίο είναι αρκετά γερασμένο πλέον, καθώς κυκλοφόρησε το 2011. Πλάνα για δημιουργία νέας γενιάς δεν υπάρχουν. Έτσι, η εταιρεία θα υφίσταται μόνο για όσο συνεχίζει να πωλείται το μικρό αυτοκίνητο πόλης. Επιπλέον, η εταιρεία έχει αποσυρθεί από όλες τις αγορές του κόσμου, με εξαίρεση την Ιταλία. Εν τούτοις, με τα παραπάνω δεδομένα, κατάφερε στο 11μηνο Ιανουάριος-Νοέμβριος του 2020 να κάνει περισσότερες πωλήσεις από την Alfa Romeo. 38.328 μονάδες για τη Lancia, έναντι 31.479 μονάδων για την Alfa. Εντυπωσιακό επίτευγμα αν αναλογιστούμε ότι η δεύτερη έχει παρουσία σε όλη την Ευρώπη και ότι η Ιταλία ήταν από τις πρώτες χώρες που μπήκαν σε lockdown, το οποίο μάλιστα είχε αρκετά μεγάλη διάρκεια.
Προς το παρόν η κατάταξη στις premium μάρκες δε σημαίνει τίποτα από μόνη της. Όμως μπορεί να είναι η αρχή για την “επιστροφή από τους νεκρούς”, μίας μάρκας η οποία έχει πρωταγωνιστήσει επί σειρά ετών στο παγκόσμιο motorsport και έχει συνδέσει το όνομά της με ιστορικά μοντέλα.