O Μίκι Μπιαζιόν, δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι, νικητής και του ράλι Ακρόπολις, βρέθηκε πίσω από το τιμόνι της νέας Lancia Ypsilon Rally4.
Το αυτοκίνητο που φέρει τα ίδια μηχανικά μέρη με το Peugeot 208 Rally4, «έγραψε» χλμ. σε χώμα με τον Μπιαζιόν να αναφέρει ότι δόθηκε έμφαση στις αναρτήσεις και στα φρένα, φέρει μοτέρ 3κύλινδρο 1.2 turbo, με ισχύ 212 ίππους.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η Lancia έχει θέσει στο τραπέζι στο να διοργανώσει ένα trofeo, ενιαίο δηλαδή, θυμίζοντας την εποχή των Autobianchi A112 Abarth που έβγαλε μεγάλους οδηγούς όπως ο Μπέτεγκα, ο Κούνικο, ενώ με τέτοιο αυτοκίνητο έχει κάνει τα πρώτα της βήματα και η Μισέλ Μουτόν.
Μάλιστα οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η Lancia θέλει αυτό το trofeo να το βάλει και στο WRC, , που είναι μια κατηγορία μικρότερη από το jwrc όπου συμμετέχουν με 4κίνητα Ford Fiesta Rally3.
15-20 θα είναι τα αυτοκίνητα και τα πληρώματα τα οποία θα καθίσουν στα bucket της Lancia Ypsilon Rally4 θα είναι μέχρι συγκεκριμένο όριο ηλικίας.
Καλό θα είναι για το WRC να βγουν οι πρωταθλητές του «αύριο», και μένει να δούμε πως θα το διαχειριστεί η Lancia την επιστροφή της στα ράλι.
Τη Lancia όμως τη θέλουμε να συνεχίσει την ιστορία της από εκεί που την άφησε με την Integrale στα μέσα του 1990.
Βέβαια άλλα τα κόστη να εξελίξεις και να συμμετέχεις με αυτοκίνητο της κατηγορίας Rally 1 και άλλο με Rally4, η διαφορά τεράστια…
Αυτά όμως τα ξέρει καλύτερα ο Κάρλος Ταβάρες, διευθύνων σύμβουλος της Stellantis και φανατικός των αγώνων.