Kάτω από το μαύρο σεντόνι που βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία, κρύβεται ένα σημαντικό βήμα για την πολυαναμενόμενη αναγέννηση της Lancia.
H θρυλική ιταλική εταιρία σκοπεύει να αποκαλύψει, στο πλαίσιο μιας ειδικής εκδήλωσης στις 15 Απριλίου, ένα νέο σπορ μοντέλο, σε πρωτότυπη όμως μορφή, το οποίο θα δώσει το στίγμα για τη σχεδιαστική γλώσσα που θα εφαρμοστεί στα μελλοντικά της οχήματα παραγωγής. Η αγωνία λοιπόν κορυφώνεται για τους θαυμαστές της Lancia, καθώς το εν λόγω σπορ μοντέλο αντλεί έμπνευση από τη Stratos. Δυστυχώς όμως οι πληροφορίες δεν αναφέρουν ότι από αυτό θα προκύψει η ανάσταση της εμβληματικής Stratos.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα που έχει εξαγγείλει η Lancia, αναμένουμε την επόμενη γενιά της Ypsilon το 2024, η οποία θα είναι ηλεκτρική, τη ναυαρχίδα της που θα κάνει απόβαση το 2026 και την ηλεκτρική Delta που θα έρθει το 2028.
Το πρωτότυπο μοντέλο θα παραμείνει σκεπασμένο μέχρι τα μέσα Απριλίου, αν και θα δώσει το «παρών» στο φετινό Metaverse Fashion Week (28-31 Μαρτίου), τη σημαντικότερη διοργάνωση μόδας στο ψηφιακό κόσμο. Το περιβάλλον Metaverse θεωρείται ότι αποτελεί την εξέλιξη του Internet, όπου οι άνθρωποι θα μπορούν να ζουν και να αλληλοεπιδρούν όπως στην πραγματική ζωή, αλλά μέσα από ένα ψηφιακό δίκτυο εικονικών κόσμων. Πρόκειται για τη σύνδεση όλων των ψηφιακών κόσμων/τεχνολογιών (internet, επαυξημένη πραγματικότητα, ψηφιακά νομίσματα, κτλ.) σε μια εικονική διάσταση που δημιουργεί μια νέα πραγματικότητα.
Η ψηφιακή έκθεση της Lancia, θα αντικατοπτρίζει τη νέα εταιρική εικόνα που παρουσιάστηκε πρόσφατα στον πρώτο φυσικό χώρο πώλησης της Lancia στη Via Gattamelata στο Μιλάνο. Η συγκεκριμένη εγκατάσταση αποτελεί και το πρότυπο που θα ακολουθήσουν όλες οι νέες εκθέσεις της μάρκας στην Ευρώπη, με τη φινέτσα, την υψηλή αισθητική και την ποιότητα να αποτελούν τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά.
Στο Μιλάνο έγινε το πρώτο βήμα εφαρμογής της νέας εικόνας, που μέχρι το τέλος του έτους θα έχει ακολουθήσει τουλάχιστον το 50% του δικτύου της μάρκας στην Ιταλία, ποσοστό που θα φτάσει το 100% μέχρι την παρουσίαση του νέου Ypsilon το πρώτο 6μηνο του 2024.
Το πλάνο ανάπτυξης της Lancia σε πρώτη φάση περιλαμβάνει τη δημιουργία 70 σημείων πώλησης σε 70 Ευρωπαϊκές πόλεις. Η Lancia φιλοδοξεί το ίδιο ακριβώς υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών να προσφέρεται τόσο στα φυσικά καταστήματα, όσο και σε εκείνα που θα βρίσκονται στο περιβάλλον Metaverse.