Ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα, είχε γυναίκα συνοδηγό δίπλα του όταν αγωνίστηκε στο Kuhmoisten Sora-Ralli στη Φινλανδία στα τέλη του περασμένου μήνα.
Ο επικεφαλής της Toyota Gazoo Racing, 18 φορές νικητής ράλι στο WRC, χρησιμοποίησε το αξιόπιστο Toyota Celica ST185 για να οδηγήσει στο χιόνι και τον πάγο στο Kuhmoinen. Αλλά, αντί να έχει συνοδηγό τον Γιούχο Χάνινεν, η Ένι Μάλκονεν ήταν στο δεξί κάθισμα.
Η Mάλκονεν, η οποία κέρδισε τον τίτλο των συνοδηγών στην κατηγορία WRC3 πέρυσι, συνήθως διαβάζει για τον Σάμι Πάγιαρι και κάθεται στο δεξί κάθισμα του Škoda Fabia RS. Είναι μία από τις πολλές γυναίκες συνοδηγούς, που συμμετέχουν αυτή τη στιγμή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι της FIA.
Στον αγώνα, παρά το γεγονός, ότι είχαν μια βαριά προσγείωση μετά από ένα άλμα, το δίδυμο είχε καλή επίδοση στο ντεμπούτο -κέρδισαν και τις 4 ειδικές διαδρομές.
«Μπορούσα, αμέσως να δω πόσο επαγγελματίας είναι», είπε ο Λάτβαλα, για την 32χρονη Mάλκονεν. «Ο αγώνας ήταν αρκετά γεμάτος, καθώς είχαμε τεχνικά προβλήματα, αλλά διασκεδάσαμε πολύ στο αυτοκίνητο. Χαίρομαι, που βλέπω όλο και περισσότερες γυναίκες συνοδηγούς στα ράλι και η Φινλανδία σίγουρα δείχνει τον δρόμο, όχι μόνο με την Eνι, που συνεργάζεται με τον Σάμι Πάγιαρι στο WRC2, αλλά και με τη Ρεέτα Χαμαλάϊνεν, που συνοδηγεί για τον Eμιλ Λίντχολμ στην ίδια κατηγορία. Και τα δύο πληρώματα έλαμψαν την περασμένη σεζόν κερδίζοντας τα πρωταθλήματα WRC3 και WRC2».
Η Mάλκονεν αποκάλυψε, ότι δεν είχε γνωρίσει τον Λάτβαλα πριν από τον αγώνα, αλλά ηρέμησε αμέσως από την χαλαρή συμπεριφορά του έμπειρου οδηγού.
«Δεν είχα έρθει σε επαφή με τον Γιάρι Μάτι πριν», είπε. «Φυσικά τον ήξερα, αλλά όχι καλά. Η Φινλανδία είναι μια μικρή χώρα, και μπορούμε πολύ εύκολα, να γνωρίσουμε τους επιτυχημένους συμπατριώτες μας. Ο Γιάρι Μάτι είναι ένας έμπειρος οδηγός. Σε αυτή την περίπτωση, το παν ήταν να κάνουμε ένα ωραίο ράλι και να διασκεδάσουμε. Από αυτή την άποψη, ήταν λίγο διαφορετικό από ένα ράλι WRC, για παράδειγμα».