Η Leapmotor συνεχίζει την απόβαση στην Ευρώπη, με καθοριστική τη συμβολή του Ομίλου Stellantis.
Υπενθυμίζουμε ότι ο Όμιλος Stellantis έκανε επένδυση ύψους 1,5 δισ. ευρώ, για μερίδιο 20% της Leapmotor. Ακολούθησε η κοινοπραξία Leapmotor International B.V., με πλειοψηφικό (51%) μέτοχο την Stellantis.
Στην ελληνική αγορά, μέσω της Italian Motion, η κινέζικη εταιρεία προσφέρει προς το παρόν δυο μοντέλα της, το T03 και το C10, το οποίο έχει ρόλο ναυαρχίδας με μήκος 4,74 μέτρα. Αμφότερα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητα, ωστόσο η Leapmotor φέρνει στη Γηραιά Ήπειρο την τεχνολογία REEV (Range Extender Electric Vehicle), την οποία εφαρμόζει στο μεγαλύτερο C10.
Το νέο C10 REEV πρόκειται να κάνει πρεμιέρα επί ευρωπαϊκού εδάφους στην 101η Έκθεση Αυτοκινήτου Βρυξελλών που θα πραγματοποιηθεί 10-19 Ιανουαρίου. Σύμφωνα με την Leapmotor το C10 REEV συνδυάζει ηλεκτροκινητήρα 215 ίππων (158 kW), με βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων.
Ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται με ενέργεια από μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 28,4 kWh και είναι εκείνος που κινεί το αυτοκίνητο. Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 145 χλμ. ωστόσο όταν οι συνθήκες το απαιτήσουν και ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ λειτουργίας, ο θερμικός κινητήρας ενεργοποιείται και αναλαμβάνει το ρόλο γεννήτριας για τη μπαταρία.
Με τον τρόπο αυτό το C10 REEV μπορεί να καλύψει πάνω από 950 χλμ. χωρίς να χρειαστεί κανενός είδους ανεφοδιασμό. Η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι μόλις 0,4 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 δε ξεπερνούν τα 10 γρ./χλμ. Για την αμιγώς ηλεκτρική χρήση, το C10 REEV υποστηρίζει ασφαλώς και φόρτιση μέσω εναλλασσόμενου (AC) ή συνεχούς (DC) ρεύματος, με τη δεύτερη περίπτωση να αναπληρώνει τη μισή χωρητικότητα της μπαταρίας σε μόλις 18 λεπτά της ώρας.
Τέλος, να πούμε ότι το αμιγώς ηλεκτροκίνητο C10 χρησιμοποίει ηλεκτροκινητήρα 218 ίππων, ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μπαταρία χωρητικότητας 69,9 kWh και εξασφαλίζει μικτή αυτονομία 420 χλμ. και έως 574 χλμ. στον αστικό κύκλο.