Το νέο Leapmotor T03 αποτελεί μια από τις καλύτερες προτάσεις στα ηλεκτρικά οχήματα πόλης και οι λόγοι είναι πολλοί. Όπως ότι με μήκος μόλις 3.620 χλστ., πλάτος 1.652 χλστ. και πλάτος 1.577 χλστ., καταφέρνει να τρυπώσει παντού, ακόμα και Παρασκευή βράδυ στο Παγκράτι.
Leapmotor T03: Χαίρεσαι να το βλέπεις
Η εξωτερική εικόνα του Τ03 μπορεί να μη διεκδικεί βραβείο σχεδίασης, όμως η ψιλόλιγνη σιλουέτα του, στα δικά μας μάτια τουλάχιστον, δείχνει χαριτωμένη. Στο μπροστινό και πίσω τμήμα υπάρχουν όμορφες καμπύλες, ενώ οι πλευρικές του επιφάνειες είναι κάθετες. Παρατηρήστε επίσης τις ζάντες 15 ιντσών, το περιμετρικό μαύρο πλαστικό που δίνει μια crossover νότα (απόσταση αμαξώματος από το έδαφος 140 χλστ.), το μαύρο γυαλιστερό χρώμα στους πλευρικούς καθρέπτες και στην οροφή.
Leapmotor T03: Εσωτερικό-χώροι
Περνώντας στα ενδότερα του Τ03 αυτό που αρχικά σε εκπλήσσει ευχάριστα είναι οι διαθέσιμοι χώροι για τους επιβάτες (μεταξόνιο 2.400 χλστ.). Σε αντίθεση με άλλα αντίστοιχα ηλεκτρικά οχήματα, όχι μόνο υπάρχουν θέσεις για πίσω επιβάτες, αλλά μπορούν να φιλοξενήσουν δυο ενήλικες κανονικού αναστήματος χωρίς σημαντικές παραχωρήσεις, ενώ οι μπροστινοί δε θα νιώσουν άβολα, καθώς οι ώμοι τους δεν ακουμπούν.
Αναμενόμενα τα σκληρά πλαστικά, αλλά σε καμία περίπτωση δεν υπολείπονται σε συναρμογή και φινίρισμα. Ευχάριστο στην αφή το τριάτινο πολυειτουργικό τιμόνι με συνθετικό δέρμα, ενώ υπάρχουν ευκολίες που συχνά απουσιάζουν από την κατηγορία Α, όπως τα πίσω ηλεκτρικά παραθύρια και οι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι πλευρικοί καθρέπτες. Αξίζει να αναφέρουμε ότι στάνταρ είναι και η πανοραμική ηλιοροφή με διαγώνιο 42 ίντσες και ηλεκτρικό σκιάδιο.
Η κεντρική οθόνη των 10 ιντσών έχει ικανοποιητική απόκριση αφής, υποστηρίζει πλοήγηση, την κάμερα οπισθοπορείας, το ηχοσύστημα (θα θέλαμε καλύτερης ποιότητας ήχο από τα ηχεία σε υψηλή ένταση), καθώς και τις περισσότερες λειτουργίες-ρυθμίσεις του οχήματος. Ευανάγνωστες είναι όλες οι ενδείξεις που προβάλλονται στο μικρό ψηφιακό πίνακα οργάνων των 8 ιντσών.
Εργονομικά ατοπήματα δεν υπάρχουν, καθώς επαρκούν οι θήκες για μικροαντικείμενα, στη βάση της κεντρικής κονσόλα συναντάμε μια φαρδιά ποτηροθήκη μαζί με βάση στήριξης του smartphone, θύρες USΒ και 12V. Το πορτμπαγκάζ έχει στενό άνοιγμα και απουσιάζει η εταζέρα, ενώ τα 210 λίτρα που προσφέρει ικανοποιούν, γνωρίζοντας ότι το Τ03 δεν είναι ένα ταξιδιάρικο αυτοκίνητο.
Leapmotor T03: Ηλεκτροκινητήρας-αυτονομία-φόρτιση
Επαρκής, για τα δεδομένα πάντα, κρίνεται ο ηλεκτροκινητήρας των 95 ίππων και 158 Nm ροπής, επιτρέποντας στο T03 των 1.200 κιλών (χωρίς φορτίο) επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 12,7 δευτ. και μέγιστη ταχύτητα 130 χλμ./ώρα. Είπαμε, το T03 δεν έχει στόχο να βάλει «φωτιά» στην άσφαλτο, αλλά να ελίσσεται σβέλτα κυρίως μέσα στην πόλη, χωρίς όμως να ζορίζεται σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.
Στο κέντρο της μάσκας βρίσκεται η θύρα φόρτισης της μπαταρίας, η οποία έχει χωρητικότητα 37,3 kWh, ενώ σε αστικό κύκλο και συνδυαστικά υπόσχεται αυτονομία 395 χλμ. και 265 χλμ. αντίστοιχα (μετρήσεις WLTP). Σύμφωνα με την Leapmotor η φόρτιση από 30-80% ολοκληρώνεται σε 36 λεπτά. Εμείς μετά από μια πλήρη φόρτιση είδαμε αυτονομία έως 267 χλμ., ενώ η μέση κατανάλωση ενέργειας που καταγράψαμε ήταν κοντά στις 15 kWh/100 χλμ.
Leapmotor T03: Στο δρόμο
Στην οδήγηση το T03 είναι ιδιαίτερα εύκολο, με το αυτόματο κιβώτιο μονής σχέσης να κάνει πιο ξεκούραστες τις διαδρομές στο αστικό περιβάλλον, ενώ όπως προαναφέραμε παρκάρει σχεδόν παντού, με τη διαδικασία της στάθμευσης να καθίσταται ακόμα πιο εύκολη χάρη στην κάμερα οπισθοπορείας και στους πίσω αισθητήρες.
Υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης (Standard, Sport, Eco) και ισάριθμα υποβοήθησης του συστήματος διεύθυνσης (Comfort, Standard, Sport). Με το Eco πετυχαίνεις καλύτερη αυτονομία, αλλά η απόκριση στο δεξί πεντάλ μειώνεται, ενώ με το Comfort το τιμόνι γίνεται πολύ ελαφρύ διευκολύνοντας στις μανούβρες, χάνει όμως αρκετά σε αίσθηση και ακρίβεια. Ένα ακόμα συγκριτικό πλεονέκτημα στο Τ03 δίνει η ανάρτηση που καταπολεμάει επαρκώς τις κακοτεχνίες των δρόμων. Αίσθημα ασφάλειας εμπνέουν τα συνολικά 10 συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ADAS), η εγγύηση 5 ετών για τα μηχανικά μέρη και 8 χρόνια για τη μπαταρία υψηλής τάσης.
Leapmotor T03:Τιμή-συμπέρασμα
Για το τέλος αφήσαμε το πιο δυνατό «χαρτί» του Leapmotor Τ03 που είναι η τιμή του, καθώς διαμορφώνεται στα 15.844 ευρώ συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ» και προωθητικής ενέργειας λανσαρίσματος.
Η μοναδική εξοπλιστική έκδοση του T03 είναι η Smart, αλλά παρέχει τα πάντα. Ακόμα και αν κάποιος δεν επιθυμεί να ακολουθήσει το ρεύμα της ηλεκτροκίνησης το T03 αποτελεί μια δελεαστική πρόταση απέναντι σε αντίστοιχα μοντέλα με θερμικούς κινητήρες, λόγω τιμής. Θα πρέπει πρώτα όμως να βάλεις τα δεδομένα πάνω στη «ζυγαριά» για να αποφάσεις…
Περισσότερες εικόνες: