Η άγνωστη μάλλον στους περισσότερους Lecar, είναι μια νεοσύστατη αυτοκινητοβιομηχανία από τη Βραζιλία.
Ο λόγος που στρέφονται πάνω της οι προβολείς είναι το πολλά υποσχόμενο υβριδικό της μοντέλο. Το νέο 459 Hybrid έχει crossover αμάξωμα και θα ήταν ψέμα να αρνηθεί ότι έχει αντλήσει μπόλικη σχεδιαστική έμπνευση από το Tesla Model Y. Οι βασικότεροι κοινοί παρονομαστές είναι η ψηλή και καμπυλωτή γραμμή της οροφής, τα φουσκωμένα φτερά και οι «χωνευτές» στο αμάξωμα χειρολαβές των θυρών.
Lecar 459 Hybrid: Γνώριμη σιλουέτα
Στο εμπρός τμήμα ξεχωρίζει η κλειστού τύπου μάσκα, τα λεπτά Led φώτα και οι κάθετες εισαγωγές αέρα. Τα πίσω, επίσης τεχνολογίας Led, φωτιστικά σώματα επικοινωνούν μεταξύ τους, με μια φωτιζόμενη στενόμακρη λωρίδα. Σχετικά με τις αναλογίες του νέου 459 Hybrid γνωρίζουμε ότι το μήκος και το μεταξόνιο του βρίσκονται στα 4.350 χλστ. και 2.700 χλστ. αντίστοιχα.
Από το εσωτερικό του νέου 459 Hybrid προς το παρόν δεν έχουμε εικόνα, πληροφορούμαστε όμως ότι θα μπορεί να μεταφέρει έως και πέντε επιβάτες, με το πορτμπαγκάζ του να έχει χωρητικότητα 530 λίτρων.
Το δυνατό «χαρτί» του 459 Hybrid είναι το αποδοτικό του υβριδικό σύστημα (EREV). Το «παρών» δίνει ένας ηλεκτροκινητήρας, απόδοσης 165 ίππων και 258 Nm ροπής, αποστολή του οποίου είναι να κινεί τον πίσω άξονα. Στη φαρέτρα του 459 Hybrid όμως υπάρχει και ένας turbo «χιλιάρης» τρικύλινδρος θερμικός κινητήρας άμεσου ψεκασμού, προερχόμενος από την Horse, μια κοινοπραξία μεταξύ του Renault Group και της Geely.
Στο 459 Hybrid προσφέρει 122 ίππους και 220 Nm ροπής, ενώ χρησιμεύει και ως γεννήτρια για τη μπαταρία, χωρητικότητας 18,4 kWh. Με γεμάτο το ρεζερβουάρ καυσίμου το 459 Hybrid ισχυρίζεται ότι μπορεί να διανύσει 1.000 χλμ., ενώ με μια φόρτιση της μπαταρίας εξασφαλίζει 100 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία. Πάντως παρά το μονοκόκ σασί και το χαμηλό βάρος των μόλις 1.396 κιλών, το νέο 459 Hybrid χρειάζεται 10,9 δευτ. για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα.
Η κατασκευή του νέου 459 Hybrid θα ξεκινήσει στο νέο εργοστάσιο της Lecar που βρίσκεται στο Εσπίριτο Σάντο της Βραζιλίας. Η λειτουργία του θα αρχίσει τον Αύγουστο του 2026 και θα έχει ετήσια παραγωγική ικανότητα 120.000 οχημάτων. Η τιμή του 459 Hybrid θα είναι δελεαστική, καθώς διαμορφώνεται στα 147.900 Ρεάλ Βραζιλίας, δηλαδή περίπου στα 24.300 ευρώ. Μένει να δούμε αν η Lecar θα εξάγει και σε άλλες χώρες το 459 Hybrid.