Ο Σαρλ Λεκλέρ αποκάλυψε πως το γκάζι του ήταν κολλημένο έως και κατά 30% όσο προσπαθούσε να διαφυλλάξει μια «πολύ δύσκολη» νίκη στο γκραν πρι της Αυστρίας.
Λεκλέρ και Σάινθ είχαν ξεκάθαρα το πάνω χέρι σε ό,τι αφορά τον ρυθμό αγώνα στο Red Bull Ring έναντι του Φερστάπεν. Το διαφαινόμενο 1-2, ωστόσο, «χάλασε» όταν ο κινητήρας του Κάρλος Σάινθ έπιασε φωτιά στον 57ο γύρο. Κάπου εκεί, όπως είναι λογικό, κρύος ιδρώτας «έλουσε» τον Μονεγάσκο.
Λίγο αργότερα, μάλιστα, ανέφερε πρόβλημα με το γκάζι, το οποίο φαινόταν να παραμένει ανοιχτό στις στροφές. Έπειτα από πάνω από 10 δραματικούς γύρους, ο Λεκλέρ άντεξε και είδε πρώτος την καρό σημαία, δύο δευτερόλεπτα νωρίτερα από τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή.
Όντας πλέον πολύ ανακουφισμένος, ο Λεκλέρ είπε στην ενδοεπικοινωνία ότι «φοβόταν» πως θα έχανε άλλη μια σίγουρη νίκη.
…ΚΟΛΛΗΣΕ ΤΟ ΓΚΑΖΙ!
Στη συνέχεια ο οδηγός της Ferrari εξήγησε ότι το πεντάλ του γκαζιού του παρέμενε κολλημένο στις στροφές μεταξύ 20 και 30%, γεγονός που έκανε τους τελευταίους γύρους «πολύ δύσκολους» στη διαχείριση.
«Ήταν ένας πολύ καλός αγώνας, ο ρυθμός ήταν εκεί στην αρχή και είχαμε μερικές καλές μάχες με τον Μαξ», είπε ο Λεκλέρ.
«Και στο τέλος ήταν απίστευτα δύσκολο. Είχα αυτό το πρόβλημα με το γκάζι το οποίο κολλούσε στο 20 με 30% σε χαμηλές ταχύτητες.
«Ήταν πολύ δύσκολο, αλλά τα καταφέραμε μέχρι το τέλος. Και είμαι τόσο πολύ χαρούμενος”.
Όταν ρωτήθηκε αν αγχώθηκε όταν είδε το αυτοκίνητο του Σάινθ να βγάζει καπνούς, ο Μονεγάσκος παραδέχθηκε ότι τα θέματα αξιοπιστίας που έχει παρουσιάσει εφέτος η Ferrari ήταν στο μυαλό του.
«Ναι, περιέργως ήταν λίγο πολύ την ίδια στιγμή τα δύο προβλήματα, οπότε φυσικά, το είχα στο μυαλό μου», τόνισε.
«Ήξερα ότι δεν είχα πρόβλημα με τον κινητήρα, γιατί ήταν πραγματικά το πεντάλ που είχε περίεργη αίσθηση. Αρχικά όταν το σήκωνα, αλλά και στη συνέχεια, δεν έφτανε ποτέ στο μηδέν. Αλλά ευτυχώς «πήγε» μέχρι το τέλος του αγώνα. “
«ΜΙΑ ΝΙΚΗ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΜΟΥΝ»
Ο Leclerc πήρε την πρώτη του νίκη μετά το Grand Prix της Αυστραλίας τον Μάρτιο, αφού ένας συνδυασμός ζητημάτων αξιοπιστίας και αμφισβητήσιμων στρατηγικών αποφάσεων της Ferrari, συνέβαλε σε ένα σερί οκτώ αγώνων χωρίς νίκες.
«Σίγουρα τη χρειαζόμουν αυτή τη νίκη», παραδέχτηκε. «Οι τελευταίοι πέντε αγώνες ήταν απίστευτα δύσκολοι για μένα, αλλά και για την ομάδα, προφανώς.
«Και το να δείξουμε επιτέλους ότι έχουμε τον ρυθμό που πρέπει και ότι μπορούμε να το κάνουμε είναι απίστευτο, οπότε πρέπει να πιέσουμε μέχρι το τέλος».