Ο Σαρλ Λεκλέρ έλαβε ποινή 10 θέσεων για το Καναδικό γκραν πρι, αφού η Ferrari επέλεξε να χρησιμοποιήσει ένα νέο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου στη μονάδα ισχύος του.
Ο Λεκλέρ αναγκάστηκε να αποσυρθεί από το Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν την περασμένη Κυριακή ενώ ήταν πρώτος, μετά από μια αστοχία στη μονάδα ισχύος του.
Εν όψει των δοκιμών της Παρασκευής για το Καναδικό Γκραν Πρι στο Μόντρεαλ, η FIA επιβεβαίωσε ότι η Ferrari είχε φέρει έναν νέο κινητήρα, MGU-H, MGU-K και ηλεκτρονικά στοιχεία ελέγχου.
Αλλά μετά την ολοκλήρωση του FP2, ένα δεύτερο έγγραφο από την FIA επιβεβαίωσε ότι ο Λεκλέρ είχε φέρει άλλο ένα νέο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου, το τρίτο του για τη χρονιά.
Αυτό υπερβαίνει το όριο της σεζόν και έτσι ο Μονεγάσκος θα εκκινήσει 10 θέσεις πίσω από τη θέση που θα καταλάβει στις κατατακτήριες του Σαββάτου. Στην καλύτερη, δηλαδή, θα εκκινήσει 11ος!
Μιλώντας χθες το πρωί, ο Λεκλέρ παραδέχτηκε ότι «δεν ήταν το καλύτερο που θα μπορούσε κανείς να ζήσει» μιλώντας για την ποινή τόσο νωρίς στη σεζόν.
«Αυτή είναι μια από τις πίστες όπου είναι πολύ εύκολο να προσπεράσεις, αλλά υπάρχουν επίσης πίστες στους επόμενους τρεις ή τέσσερις αγώνες όπου είναι επίσης πολύ εύκολο», είπε ο Λεκλέρ.
Αν και ο Φερστάπεν ήταν ο ταχύτερος και στο FP1 και στο FP2 για τη Red Bull την Παρασκευή στο Μόντρεαλ, ο Λεκλέρ κατάφερε να τελειώσει τη μέρα δεύτερος, μόλις 0,081 δευτερόλεπτα μακριά από Ολλανδό.
Αποτελεί σημαντικό ερώτημα, έαν η Ferrari θα «εκμεταλλευτεί» την υπάρχουσα ποινή του οδηγού της ώστε να φέρει και νέα εξαρτήματα στην F1-75.
Ο οδηγός της AlphaTauri, Γιούκι Τσουνόντα, πάντως θα ξεκινήσει τον αγώνα από το πίσω μέρος του γκριντ, αφού η Scuderia θα χρησιμοποιήσει μια εντελώς νέα μονάδα ισχύος για το Σαββατοκύριακο.
Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα του FP2: