Η κινέζικη κατασκευάστρια οχημάτων Li Auto δήλωσε ότι σχεδιάζει να συγκεντρώσει 2 δισεκατομμύρια δολάρια από αμερικανούς επενδυτές μέσω μιας προσφοράς μετοχών «στην αγορά», στην οποία οι τιμές καθορίζονται τη στιγμή της πώλησής τους.
Τα κεφάλαια θα δαπανηθούν για την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, συμπεριλαμβανομένης της αυτόνομης οδήγησης, και για την ανάπτυξη μελλοντικών μοντέλων, δήλωσε η εταιρεία με έδρα το Πεκίνο σε μια κατάθεση στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς.
Μια εταιρεία που συγκεντρώνει κεφάλαια μέσω μιας προσφοράς στην αγορά θα πουλήσει γενικά μια καθορισμένη ποσότητα μετοχών με την πάροδο του χρόνου μέσω επενδυτικών τραπεζών σε τιμές που επικρατούν στην αγορά.
Η Li Auto είπε ότι η Goldman Sachs, η UBS Securities, η Barclays Capital και η μονάδα του Χονγκ Κονγκ της China International Capital Corporation θα είναι οι αντιπρόσωποί της για τη νέα προσφορά μετοχών.
Η Li Auto είναι μία από τις πολλές κινεζικές εταιρείες ηλεκτρικών οχημάτων που έχουν τραβήξει την προσοχή των επενδυτών των ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια, μαζί με ανταγωνιστές όπως η Nio και η XPeng.
Ιδρύθηκε το 2015, ειδικεύεται σε πολυτελή ηλεκτρικά SUV με τους λεγόμενους «επεκτάτες εμβέλειας», οι οποίοι είναι κινητήρες εσωτερικής καύσης που λειτουργούν ως γεννήτριες για την επαναφόρτιση των μπαταριών των οχημάτων κατά την οδήγηση.
Ενώ, περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα πωλούνται στην Κίνα απ’ ότι σε οποιαδήποτε άλλη χώρα, εξακολουθούν να υπάρχουν μέρη της Κίνας όπου οι φορτιστές EV είναι σχετικά σπάνιοι.
Επέκταση αυτονομίας μπορεί να προσφέρει διαβεβαίωση για πελάτες σε αυτές τις περιοχές και για οδηγούς αλλού που δεν είναι έτοιμοι να πάνε 100% ηλεκτρικοί.
Τα δύο μοντέλα SUV της Li, το μεσαίο ONE και το ναυαρχίδα L9, προσφέρουν αυτονομία 188 χλμ και 180 χλμ αυτονομίας μόνο για ηλεκτρική ενέργεια, αντίστοιχα.
Οι εισηγμένες μετοχές της Li Auto στις ΗΠΑ υποχώρησαν περίπου 3,3% στις αρχές της διαπραγμάτευσης μετά την ανακοίνωση.
Διαβάστε ακόμα