Η τεχνολογία γύρω από τους αισθητήρες LiDAR (Light Detection And Ranging) ωριμάζει με την πάροδο του χρόνου και γίνεται όλο και πιο αποτελεσματική.
Δίνει στο αυτοκίνητο τη δυνατότητα να βοηθά τον οδηγό, βελτιώνοντας την αντίδραση του ανθρώπινου παράγοντα σε κρίσιμες συνθήκες για την ασφάλεια.
Οι εν λόγω αισθητήρες χρησιμοποιούνται για την ανίχνευση αντικειμένων και την εκτίμηση των αποστάσεων.
Έτσι, είναι απολύτως απαραίτητοι για την ανάπτυξη της αυτοματοποιημένης οδήγησης.
Η πρωτοπόρος στη φωτονική πυριτίου η SiLC παρουσίασε, προ μηνών, μια σημαντική εξέλιξη με εντυπωσιακό εύρος ανίχνευσης της τεχνολογίας LiDAR, το οποίο τότε υπολογιζόταν μόνο σε “περισσότερα από 500 μέτρα”, στοχεύοντας τις κολώνες σε απομακρυσμένα μακρινά πολυώροφα κτίρια.
Στους μήνες που μεσολάβησαν στο σύστημα δόθηκε ένα όνομα: Eyeonic Vision Sensor και υποβλήθηκε σε επαρκείς δοκιμές και ανάπτυξη για να επιτρέψει στην SiLC να ανεβάσει την εμβέλεια στο 1 χιλιόμετρο για ανίχνευση, αναγνώριση και παρέμβαση, αποφεύγοντας ένα αντικείμενο.
Μέχρι σήμερα, αυτή είναι η μεγαλύτερη απόσταση από ό,τι οποιοσδήποτε άλλος αισθητήρας LiDAR ή ραντάρ που έχει σχεδιαστεί για ανίχνευση αυτόνομου οχήματος έχει καταφέρει.
Όπου τα περισσότερα συστήματα LiDAR μετρούν μόνο την ένταση του ανακλώμενου φωτός, ο αισθητήρας όρασης Eyeonic αντιλαμβάνεται περισσότερες πτυχές των φωτονίων που επιστρέφουν, συμπεριλαμβανομένων χαρακτηριστικών όπως η πόλωσή τους.
Αυτό προσθέτει στην ποιότητα της αντίληψης, καθώς είναι σε θέση να διακρίνει το δέρμα, από το ύφασμα ή το μέταλλο, με τεράστιο όφελος για την ανίχνευση πεζών.
Τότε, όπως και τώρα, το σύστημα SiLC Technologies Eyeonic Vision Sensor FMCW Lidar διαθέτει νανοτεχνολογία που επιτρέπει σε ολόκληρο το σύστημα (ακόμη και στον φωταγωγό μήκους 2 μέτρων!) να χωράει σε ένα τσιπ πυριτίου περίπου στο μέγεθος ενός νυχιού.
Οπότε, είναι εύκολο να ενσωματωθεί στη σχεδίαση ενός οχήματος, χωρίς να απαιτεί από τους σχεδιαστές τις παραμικρές διαφοροποιήσεις.
Το οπτικό πεδίο στα 500-1.000 μέτρα δεν θα καλύψει ολόκληρο το δυνητικό εμπρός οπτικό πεδίο ενός οχήματος σε έναν καμπύλο δρόμο.
Για να γίνει αυτό, απαιτούνται ακόμη πολλαπλοί αισθητήρες (η εκτίμηση είναι ότι τέσσερις μονάδες που βρίσκονται μέσα στα περιβλήματα των προβολέων θα ήταν επαρκείς).
Σημειώστε ότι η τεχνολογία λειτουργεί μόνο κατά μήκος της οπτικής γωνίας -δεν μπορεί να δει πχ, πάνω από λόφους ή γύρω από εμπόδια.
Τα Neural Propulsion Systems προσφέρουν ραντάρ που μπορεί να έχουν κάποια δυνατότητα να βλέπουν γύρω από τις στροφές και από όχημα σε όχημα ή όχημα –οι επικοινωνίες υποδομής (V2V ή V2X) παρέχουν μια άλλη πιθανή λύση για τέτοια «τυφλά σημεία».
Τα αυτόνομα οχήματα είναι μόνο μια πιθανή περίπτωση χρήσης για τον αισθητήρα όρασης Eyetronic, και μεταξύ αυτών τα αυτοματοποιημένα ημιρυμουλκούμενα φορτηγά επωφελούνται τα μέγιστα από την πρόσθετη εμβέλεια αντίληψης που διασφαλίζει ότι μπορούν να σταματήσουν ή να κινηθούν γύρω από ένα πιθανό εμπόδιο.
Η SiLC Technologies προβλέπει επίσης την εμπορία του συστήματος για χρήση σε εναέρια drones και εφαρμογές μετρολογίας όπως η μέτρηση και η χαρτογράφηση δασών.