Στο επίκεντρο βρίσκεται η ολλανδική εταιρεία Lightyear, καθώς το επερχόμενο μοντέλο της εντυπωσίασε για ακόμα μια φορά.
Αρχικά να υπενθυμίσουμε ότι η Lightyear μας τράβηξε το ενδιαφέρον όταν ανακοίνωσε ότι το ερχόμενο φθινόπωρο θα αρχίσει να κατασκευάζει το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο με ηλιακούς συλλέκτες. Ο λόγος για το επερχόμενο αμιγώς ηλεκτροκίνητο Lightyear 0, η αυτονομία του οποίου με μια πλήρη φόρτιση φτάνει τα 625 χλμ. (μέτρηση WLTP). Παράλληλα χάρη στους ηλιακούς του συλλέκτες θα μπορεί να εξασφαλίσει 70 χλμ. αυτονομίας κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Το Lightyear 0 θα ξεκινήσει την καριέρα του και με έναν ακόμα βαρυσήμαντο τίτλο, αυτόν του πιο αεροδυναμικού αυτοκινήτου παραγωγής στον κόσμο! Συγκεκριμένα, με συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) μόλις 0,175 το Lightyear 0 είναι σαν να μη βρίσκει αντίσταση από τον άνεμο. Στον τομέα αυτό μπορεί να το κοντράρει μόνο η Mercedes EQXX, η οποία διαθέτει συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) 0,170 αλλά παραμένει σε πρωτότυπη μορφή, αφού δεν έχει εισέλθει στη γραμμή παραγωγής.
Ο συντελεστής οπισθέλκουσας ρεκόρ του Lightyear 0 επιβεβαιώθηκε μετά από σειρά δοκιμών που διεξήχθησαν σε μία από τις αεροδυναμικές σήραγγες FKFS στη Στουτγάρδη της Γερμανίας, σύμφωνα με τα πρότυπα WLTP. Η Lightyear τονίζει πόσο σημαντικός είναι για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο ο χαμηλός συντελεστής οπισθέλκουσας, καθώς συμβάλει σημαντικά στη διατήρηση της αυτονομίας και επομένως στον περιορισμό ανάγκης για φόρτιση.
Σημειώνει ακόμα ότι σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, η αεροδυναμική αντιπροσωπεύει περίπου το 60% της συνολικής κατανάλωσης ενέργειας. Tέλος, η Lightyear επισημαίνει ότι ξεκίνησε από λευκό χαρτί να αναπτύσσει την προηγμένη τεχνολογία της, ενώ με αφοσίωση και σκληρή δουλειά, κατάφερε να θέσει νέα ορόσημα.