Στη Λαμία και στην περιοχή του Δομοκού βρεθήκαμε και συγκεκριμένα στο δρόμο προς το μέρος με τα φημισμένα γαλακτοκομικά προϊόντα , όπου η ομάδα Rally2 με αρχηγούς τους Κωνσταντίνο Σταύρου (πάντα ευγενικός) και Γιώργο Ζυμαρίδη, είχαν επιλέξει μια ωραία διαδρομή, για να δοκιμάσουν τα αυτοκίνητά τους, οι δύο κυπριακές συμμετοχές των Σίμου Γαλαταριώτη-Αντώνη Ιωάννου και Αλέξανδρου Tσουλόφτα-Στέλιου Ηλία αμφότεροι με Volkswagen Polo R5.
Στην ίδια διαδρομή δοκίμασαν τα Skoda Fabia Rally2 ο ελληνικής καταγωγής Jourdan Serderidis με τον Βέλγο συνοδηγό του Frederic Miclotte καθώς και οι Σουηδοί Krister Roman-Cristofer Back.
Στην ίδια διαδρομή δοκίμασε και το Mitsubishi Evo IX ο Λάμπρος Αθανασούλας που επιστρέφει στους αγώνες μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα με συνοδηγό τον Νίκο Ζακχαίο.
Η διαδρομή ήταν «κλειστή» στην κυκλοφορία, με ενδιάμεσους, ώστε τα πληρώματα δοκίμασαν με ασφάλεια τα αυτοκίνητά τοςυ κάνοντας τις απαραίτητες ρυθμίσεις, κάτω από έναν καθαρό καλοκαιρινό -ελληνικό- καιρό..
Πρεμιέρα
Όλα αυτά εν όψη του ράλι Φθιώτιδος, πρεμιέρα του πρωταθλήματος χωμάτινων ράλι.
Η ομάδα των Γαλαταριώτη-Ιωάννου ήταν η ιταλική “step-five motorsport ” που έχει στην κατοχή της δύο Volkswagen Polo R5 και ένα Skoda Fabia Evo Rally5.
Eίναι η ίδια ομάδα που χρησιμοποιεί και ο Simone Campedelli.
Πολύ επαγγελματική ομάδα γεμάτη ανταλλακτικά και λάστιχα ο τράκτορας που εκτός από το να μεταφέρει τα αγωνιστικά αυτοκίνητα, είναι κατασκευασμένος με ιταλική λεπτομέρεια στο στυλ. Χαίρεσαι να το βλέπεις και να ανακαλύπτεις τις “κρυψώνες” των ανταλλακτικών.
Είπαμε επαγγελματική ομάδα.
38ο ράλι Φθιώτιδος, το πρωτάθλημα αρχίζει
Οι ιταλοί της “step-five motorsport ” γνώστες των ελληνικών ράλι, κυρίως από τα Ράλι Ακρόπολις έχοντας γράψει ιστορία με τα Mitsubishi της RalliArt και της TopRun.
Εκεί ανάμεσα στον Γαλαταριώτη, τον Ιωάννου, τον Τιμοθέου (άλλος ένας Κύπριος οδηγός με τη δική του ιστορία) και τους Ιταλούς και ο Λεωνίδας Κύρκος, που έδινε τις συμβουλές του σε ότι αφορά την επιλογή των ελαστικών (σε γόμες) και τις ρυθμίσεις, ακούγοντας τις απόψεις του Έλληνα πρωταθλητή με τον δέοντα σεβασμό.
Η ομάδα στο άσπρο-κόκκινο Polo R5 δούλεψε πολύ σε ο,τι αφορά τις αναρτήσεις, (ελατήρια, κάμπερ), με το σύνολο μοτέρ-turbo όπως μας ενημέρωσαν να ελέγχεται κάθε 3.000 αγωνιστικά χλμ. ενώ το κιβώτιο, 5άρι σειριακό Sadev κάθε 500 χλμ. ελέγχεται ο δίσκος.
Να είναι το ράλι Φθιώτιδος η άνοιξη των ελληνικών αγώνων; Με 7 αυτοκίνητα της top-κατηγορίας, τη R5 ( να προσθέσουμε τους Κεχαγιά-Τσαούσογλου, Βασίλης-Γιάννης Βελάνης με Skoda fabia R5 και τα δύο πληρώματα, Ρουστέμης-Νικολόπουλος DS3 R5) ο ήλιο έχεις αρχίσει να ανατέλλει…
Αλλά η εικόνα των συμμετοχών θα ήταν διαφορετική εαν δεν υπήρχε στο “βάθος” το Ράλι Ακρόπολις. Αυτό που έδωσε το φως στο ελληνικό motorsport.
Και αυτό σήμερα το οφείλουμε αποκλειστικά στον υφυπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη, ο οποίος μαζί με την επιτροπή του motorsport Greece ξανάφεραν το WRC στη χώρα μας, όταν η σημερινή διοίκηση της ΟΜΑΕ (όπως προέκυψε από τις πρόσφατες εκλογές) ήταν η ίδια, ως επι το πλείστον σε πρόσωπα,που έπαιξε τόσο αρνητικό ρόλο ώστε να χαθεί το Ράλι Ακρόπολις από κάθε διεθνή οργάνωση. Και τα σωματεία, αυτά τα πρόσωπα ξαναψήφισαν για το νέο Δ.Σ. της ΟΜΑΕ (Γειά σου Ελλάδα αθάνατη…)
Στο πλαίσιο αυτό πήραμε μια γεύση από σύγχρονο R5, ή Rally 2 όπως ονομάζεται η κατηγορία στο WRC, έχοντας καθίσει στο bucket του Ιωάννου (ένας απίθανος –αστείρευτος –σε κέφι τύπος) στο Polo R5 με «κυβερνήτη» την ήρεμη δύναμη τον Σίμο Γαλαταριώτη.
Για την εμπειρία μας στα δεξιά του Γαλαταριώτη διαβάστε σε άλλο post των Ελληνικών αγώνων.
Να σημειωθεί ότι το ράλι Φθιώτιδος είναι προγραμματισμένο για την Κυριακή 20 Ιουνίου στη Λαμία.