Θα μπορούσε να ήταν και ο τίτλος της ταινίας, γύρω από τον Βρετανό παγκόσμιο πρωταθλητή.
Όμως ας το «πάμε» αλλιώς…
Τον καλό οδηγό, το ταλέντο, θέλεις να τον δεις να πρωταγωνιστεί όταν δεν έχει στα χέρια του το τιμόνι από ένα super-αυτοκίνητο, σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Η αλήθεια είναι ότι τα μονοθέσια της Mercedes στη Formula 1 τα τελευταία χρόνια ήταν σε άλλο επίπεδο, και αυτό επιβεβαιώνεται καθώς στην αίθουσα με τα τρόπαια φιγουράρουν τα κύπελλα από τους 8 παγκόσμιους τίτλους που έχει κατακτήσει και μάλιστα στη σειρά (2014-2021) στη Formula 1,
Tα ασημί και άλλοτε μαύρα Mercedes έμοιαζαν σαν να είχαν κατέβει από το διάστημα. Καμία ομάδα δε μπορούσε να ακολουθήσει το ρυθμό των μονοθεσίων είτε με τον Χάμιλτον, είτε με τον Ρόσμπεργκ, είτε με τον Μπότας στρυμωγμένους στο κόκπιτ.
Από τις δοκιμές το ερώτημα ήταν εάν ο Χάμιλτον δεν ανέβαινε στο πρώτο σκαλί του βάθρου, ποιοι θα «συνόδευαν» τον 2ο οδηγό της Mercedes στο βάθρο, εάν δεν νικούσε ο Λιούις.
Αυτά έως και το 2021.
Φέτος λόγω των νέων κανονισμών, που πίσω από αυτούς βρίσκεται ένας δικός «μας» άνθρωπος, ο Νικόλας Τομπάζης, η Mercedes τα έχει βρει πολύ σκούρα.
Τόσο σκούρα που δεν μπορεί να συναγωνιστεί τα Ferrari και τα Red Bull, που βρίσκονται πολύ μπροστά.
Οι αναπηδήσεις είναι κυρίως το μεγάλο πρόβλημα στα μονοθέσια που οδηγούν οι Χάμιλτον και Ράσελ.
Όπου ήρθε το Βρετανικό Γκραν Πρι και είδαμε κάτι άλλο στο πακέτο Χάμιλτον-Mercedes.
Μια Mercedes που δεν είχε καμία σχέση (εντός ή εκτός παρένθεσης) σε σχέση με τα προηγούμενα Γκραν Πρι, σαφώς βελτιωμένη με ελάχιστες αναπηδήσεις και ένας Χάμιλτον «βγαλμένος» από το παρελθόν.
Στο Βρετανικό Γκραν Πρι ο Χάμιλτον μπροστά στα μάτια των συμπατριωτών του ήταν απλά χάρμα ιδέσθαι.
Φοβερός και μάλιστα έχοντας δεχτεί ένα σωρό ρατσιστικά μηνύματα από τον Νέλσον Πικέ (τι ήταν αυτό πάλι;…)
Ο Βρετανός όμως «έκλεισε» τα αυτιά του, είδε από τα δοκιμαστικά ότι το μονοθέσιο έχει βελτιωθεί και μπήκε στη μάχη.
Οδήγησε έξυπνα, πολύ γρήγορα, μαχητικά, υπερασπίστηκε τους 7 παγκόσμιου τίτλους που έχει κατακτήσει και στο καλύτερο φετινό Γκραν Πρι, μέχρι τώρα, ο Χάμιλτον τερμάτισε 3ος σημειώνοντας και τον ταχύτερο γύρο στην πίστα του Σίλβερστον.
Δε ξέρουμε τι θα συνέβαινε ένα είχε ο αγώνας ακόμα 5-10 γύρους.
Αλλά η ιστορία δε γράφεται με τα «θα» και τα «εάν».
Ο Χάμιλτον ήταν αποθέωση στο Βρετανικό Γκραν Πρι και τώρα έχει σειρά, χωρίς ανάσα, το Γκραν Πρι στην Αυστρίας.
Ένας αγώνας στο «στόμα του λύκου» δηλαδή, αφού εκεί είναι η έδρα της εταιρίας των ενεργειακών ποτών της ομάδας για την οποίαν οδηγούν Φερστάπεν και Πέρες.
Στην Αυστρία από το 2014 όπου εντάχθηκε και πάλι στο καλεντάρι της Formula 1 η πίστα, o Χάμιλτον έχει κερδίσει μια μόνο φορά, το 2016.
Το παρελθόν όμως είναι παρελθόν και το σήμερα είναι σήμερα…