Η Lotus φαίνεται πως ανακρούει πρύμναν όσον αφορά στα σχέδια για πλήρη εξηλεκτρισμό των μοντέλων της, καθώς θα διατηρήσει τα θερμικά μοτέρ.
Παράλληλα με την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της για το τρίτο τρίμηνο του 2024, η εταιρεία αποκάλυψε και ένα νέο υβριδικό σύνολο, Hyper Hybrid, όπως το ονομάζει, που θα προσφέρει συνδυαστική αυτονομία 1.100 χλμ. και ταχύτατη φόρτιση, χάρη στην αρχιτεκτονική υψηλής τάσης των 900 Volt.
Φαίνεται δε πως είναι σε κοινή γραμμή πλεύσης, με άλλες εταιρείες κατασκευής υπεραυτοκινήτων, όπως η Porsche που θα τοποθετεί και θερμικά σύνολα στα ηλεκτρικά της μοντέλα, αλλά και η Bentley που δεν καταργήσει τα θερμικά μοτέρ, τουλάχιστον μέχρι το 2035.
Lotus: Θερμικά μοτέρ και μετά το 2028
Το νέο Hyper Hybrid σύστημα ενδέχεται να τοποθετηθεί στην αμιγώς ηλεκτρική Emeya, αλλά και στο μελλοντικό SUV της εταιρείας, που δεν θα είναι τελικά αμιγώς ηλεκτρικό. Φαίνεται πως οι υψηλά ιστάμενοι της εταιρείας, έχουν αποφασίσει να παρατείνουν τη ζωή των θερμικών κινητήρων και μετά το 2028, ακολουθώντας τον ανταγωνισμό, αλλά σίγουρα και τις προτιμήσεις των πελατών τους, καθώς το χρήμα κινεί τα πάντα.
Ωστόσο είναι άγνωστη η τύχη της Emira, που διαθέτει θερμικό V6 κινητήρα, αν δηλαδή θα διατηρηθεί στην παραγωγή ή θα αποκτήσει υβριδικό σύνολο, βασισμένο στον ίδιο κινητήρα.
Τα οικονομικά αποτελέσματα πάντως της εταιρείας, είναι εξαιρετικά για φέτος, καθώς με το κλείσιμο του τρίτου τριμήνου οι πωλήσεις της έχουν αυξηθεί κατά… 136%, με 7.617 πωλήσεις φέτος έναντι 3.221 το αντίστοιχο περσινό διάστημα, οι οποίες μάλιστα είναι σχεδόν μοιρασμένες σε σπορ μοντέλα (3.634) και SUV/sedan (3.983), δείχνοντας πως μπορεί να απευθύνεται σε διαφορετικά κοινά.
Γι’ αυτό ίσως το λόγο, αλλά και να διατηρήσει τους παραδοσιακούς της πελάτες, η Lotus αναβάλλει τον πλήρη εξηλεκτρισμός της για το μέλλον…