Με την Evija η Lotus προσπαθεί να πετύχει δύο στόχους. Αφενός να ανεβάσει και πάλι το γόητρό της, δημιουργώντας ένα αυτοκίνητο υπερυψηλών επιδόσεων και αφετέρου να συνδυάσει την αεροδυναμική που απαιτεί ένα τέτοιο μοντέλο με την όμορφη σχεδίαση.
Το μοντέλο που παρουσίασε η Lotus το 2019 θα έχει δύο πολύ σημαντικές πρωτιές. Θα είναι το ισχυρότερο μοντέλο στην ιστορία της μάρκας, ενώ είναι το μοντέλο παραγωγής με την περισσότερη ιπποδύναμη σε όλο τον κόσμο, καθώς η ισχύς του θα αγγίζει τους 2.000 ίππους και τα 1700 Nm ροπής.
Ο σχεδιαστής της Lotus, Ράσελ Καρ, μιλάει στο βίντεο που ακολουθεί, επισημαίνοντας ποια στοιχεία κάνουν την Evija ξεχωριστή.
Για την αρχική σχεδίαση του ηλεκτρικού hypercar των Βρετανών ο Καρ αναφέρει ότι εμπνεύστηκε από παλαιότερα μοντέλα της εταιρίας, αλλά και από αεροπλάνα όπως το Lockheed SR-71 Blackbird. Φυσικά, το πιο εντυπωσιακό στοιχείο της εξωτερικής εικόνας του αυτοκινήτου είναι οι δύο τεράστιοι σωλήνες Venturi. Αναφερόμαστε σε αυτά τα ανοίγματα που ξεκινάνε από τις πόρτες και καταλήγουν στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Ακόμα υπάρχουν έντονα τονισμένα φτερά ειδικά πίσω και φωτιστικά σώματα, που μιμούνται τους μετακαυστήρες ενός αεροπλάνου Jet.
Στο εσωτερικό η καμπίνα είναι λιτή προκειμένου να διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα το βάρος. Για τον ίδιο λόγο σε μεγάλο ποσοστό είναι κατασκευασμένη από ανθρακονήματα. Ανάμεσα στα ανθρακονημάτινα στοιχεία περιλαμβάνονται ακόμα και τα καθίσματα.
Από όσα έχουμε δει μέχρι στιγμής, η Evija θα παίξει ρόλο κλειδί στο μέλλον της Lotus. Άραγε θα καταφέρουν οι Βρετανοί να επανέλθουν στις δόξες του παρελθόντος;