Δυο ζωντανούς θρύλους της Formula 1 φιλοξένησε η Lotus στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για το λανσάρισμα της νέας Evija Fittialdi.
Στην έδρα της Lotus που βρίσκεται στο Χέθελ της Βρετανίας, προσκλήθηκε ο άνθρωπος που αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τη δημιουργία της νέας Evija Fittialdi και φυσικά αναφερόμαστε στον Έμερσον Φιτιπάλντι. Για την ιστορία να θυμίσουμε ότι πριν από μισό αιώνα κατέκτησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στη Formula 1 με την Lotus 72.
Μάλιστα στην πίστα του Χέθελ, ο 75χρονος σήμερα Βραζιλιάνος, οδήγησε και πάλι το μονοθέσιο με το οποίο αγωνίζονταν τη σεζόν του 1972. Ο ίδιος συγκινημένος δήλωσε: «Η Lotus 72 μου είναι ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα στην ιστορία της Formula 1 και το πιο σημαντικό αυτοκίνητο στη ζωή μου».
Σχετικά με τη νέα Evija Fittialdi που σηματοδοτεί την 50ή επέτειο από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του Έμερσον το 1972, ανέφερε μετά από μερικούς γύρους στην πίστα: «Είναι όμορφο στο χειρισμό, έχει απίστευτη δύναμη, είναι το επόμενο επίπεδο απόδοσης στα hypercars και διαφορετικό από όλα τα άλλα αυτοκίνητα που έχω δοκιμάσει. Είναι ένα όμορφο έργο τέχνης. Το να έχει το όνομά μου είναι τιμή για μένα».
Αξίζει να αναφέρουμε ότι στο Χέθελ, για πρώτη φορά στην ιστορία, συναντήθηκαν και οι οκτώ σωζόμενες Lotus Type 72, με τους ιδιοκτήτες να ταξιδεύουν από όλο τον κόσμο για να δώσουν το «παρών» στην εκδήλωση.
Στο Χέθελ βρέθηκε και ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1 το 2009, ο Τζένσον Μπάτον, ώστε να βάλει τις τελευταίες πινελιές στην Evija που αγόρασε, ενώ με χαρά οδήγησε στην πίστα και αυτός τη νέα Evija Fittialdi.
Εντυπωσιασμένος μετά από αυτή την εμπειρία δήλωσε: «Ακούγεται σαν κινητήρας αεροσκάφους! Νομίζεις ότι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι αθόρυβο, αλλά δεν είναι. Η ροπή είναι αστρονομική. Είναι καταπληκτικό, σου χαρίζει ένα μεγάλο χαμόγελο στο πρόσωπο. Έχει την αίσθηση διαστημόπλοιου, η οδήγηση της και η ακρίβεια από το τιμόνι σε ενημερώνουν ξεκάθαρα ότι οδηγείς μια Lotus. Είμαι έκπληκτος από την ευελιξία της. Είναι μια Lotus του μέλλοντος και ανυπομονώ να οδηγήσω τη δική μου Evija».
Τέλος να θυμίσουμε ότι η αμιγώς ηλεκτροκίνητη Evija Fittipaldi παράγει πάνω από 2.000 ίππους και ξεπερνά τα 1.700 Nm ροπής, ενώ επιταχύνει από 0-300 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 9 δευτ.