Πολλά έχουν ακουστεί για την είσοδο της κινεζικής εταιρίας Lynk & Co στη χώρα μας.
Και ενώ περιμέναμε να είμαστε παρόντες στην πρώτη της παρουσίαση της εταιρίας στη χώρα μας, για να γνωρίσουμε τα νέα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν στην ελληνική αγορά, διαπιστώσαμε ότι η επιλογή των ΜΜΕ έγινε επιλεκτικά.
Η επιλογή εκπροσώπων του Τύπου σε παρουσίαση, για μια μάρκα που είναι άγνωστη χώρα μας και θέλει να μπει στο πολύ δύσκολο ράλι των πωλήσεων, μας προβληματίζει.
Οι κινήσεις αυτές δείχνουν πανικό και φόβο. Εκτός εαν τα όποια στελέχη της εταιρίας, απλά δε γνωρίζουν…
Αν στην πρώτη παρουσίαση είχε ταυτόχρονα και test-drive το καταλαβαίνουμε απολύτως. Για να μην υπάρχει συνωστισμός και τα διαθέσιμα αυτοκίνητα είναι λίγα, είναι λογικό να ξεκινήσει αυτό τμηματικά.
Όμως η παρουσίαση ήταν στατική. Μήπως έλλειπαν οι καρέκλες;
Τι να φοβάται άραγε η Lynk & Co και η παρουσίαση ήταν επιλεκτική.
Lynk & Co: Στην πρώτη της επικοινωνιακή κίνηση έδειξε εσωστρέφεια και φόβο
Εκτός αν φοβάται τον ανταγωνισμό με τους κινέζους κολοσσούς που έχουν ήδη καλοστημένα δίκτυα.
Ας μην ξεχνάμε τους κινέζους αυτοκράτορες του χώρου που διαθέτουν ποικιλία μοντέλων.
Κατά την επιλεκτική παρουσίαση όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, στόχος είναι τα 500 και πλέον αυτοκίνητα μέχρι το τέλος του χρόνου.
Κάτι που η εξίσωση ίσως να μη δείχνει και τόσο εφικτή, καθώς σε λίγες ημέρες το ημερολόγιο θα γυρίσει και θα δείξει το Β’ 6μηνο του 2024.
Πάντως τον μήνα Απρίλιο και σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ, ο Μάιος δεν έχει τελειώσει ακόμα, οι ταξινομήσεις έφτασαν τις 13.466 μονάδες.
Η Lynk & Co βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις με μόνο δύο ταξινομήσεις.
Εμείς κρατάμε το στόχο. Τις 500 ταξινομήσεις. Και στις αρχές του Ιανουαρίου, μόλις «κλείσει» ο Δεκέμβριος θα σας ενημερώσουμε πόσο έξω ή μέσα έπεσαν τα στελέχη της Lynk & Co .