Οι καλοκαιρινές διακοπές πέρασαν και οι ομάδες ετοιμάζονται πυρετωδώς για το EKΟ Ράλλυ Ακρόπολις όπως η M-Sport Ford.
H βρετανική ομάδα θέλει να αναστρέψει την άσχημη εικόνα καθώς ο επικεφαλής της M-Sport Ρίτσαρντ Μίλενερ όπως και ο Οτ Τάνακ (από τους κορυφαίους οδηγούς του θεσμού) εξακολουθούν να πιστεύουν ότι έχουν την δυνατότητα να διεκδικήσουν καλά αποτελέσματα, με τα οποία μπορούν να ανέβουν στα βάθρα στους υπόλοιπους τέσσερις γύρους του πρωταθλήματος.
M-Sport:Οι τέσσερις τελευταίοι αγώνες η μεγάλη πρόκληση για την ομάδα
Για την M-Sport διάφοροι παράγοντες επηρέασαν τις επιδόσεις και ως αποτέλεσμα η ομάδα να μην γευτεί το άρωμα του βάθρου από τον Απρίλιο.
Μερικά τεχνικά ζητήματα αλλά και μια σειρά λαθών είχαν ως αποτέλεσμα η ομάδα να χάσει το «χαμόγελό» της.
Μάλιστα ο Ρίτσαρντ Μίλενερ, ως επαγγελματίας υπερασπίστηκε την ομάδα, τονίζοντας ότι ο Τάνακ εξακολουθεί να μην αισθάνεται άνετα με το αυτοκίνητο κάτω από ορισμένες συνθήκες.
Όμως λόγω των περιοριστικών κανονισμών, η ομάδα μπορεί να λειτουργήσει μόνο εντός αυτών των παραμέτρων που επιτρέπουν οι κανονισμοί, χωρίς να είναι δυνατή η γρήγορη βελτίωση.
Η επαναφορά στο WRC μετά τις καλοκαιρινές διακοπές ελπίζουν ότι θα φέρει ανανεωμένο σθένος στην ομάδα καθώς το Ford Puma Rally1 τόσο στα χέρια του Τάνακ όσο και του Λουμπέ έχει δείξει ταχύτητα και αντοχή, όσο διάστημα λειτουργούσε σωστά.
Τρομερή η επίδοση του Λεμπ με το Ford Puma Rally1 στο περσινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Με την ομάδα να θυμάται την πολύ καλή εμφάνιση δώδεκα μήνες πριν, στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις του 2022, με τους Λουμπέ-Γκαλμίς όπου ύστερα από εξαιρετική εμφάνιση προηγούντο πριν εγκαταλείψουν από μια αστεία βλάβη στο ηλεκτρικό σύστημα, ενώ ο Λουμπέ πετούσε στην κυριολεξία σε μερικές Ειδικές Διαδρομές, η ομάδα είναι πλήρως αφοσιωμένη στη βελτίωση και εξέλιξη του Ford Puma Rally1, για τους υπόλοιπους γύρους του πρωταθλήματος ξεκινώντας από το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Με τέσσερις γύρους να απομένουν ακόμη, ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, Χιλή, Ευρώπη, Ιαπωνία, ο Τάνακ μπορεί να διεκδικήσει τον τίτλο του 2023;
Ο Εσθονός κατέχει την τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα με 66 βαθμούς διαφορά έναντι του Ροβάνπερα που προηγείται στη βαθμολογία.
Οι τέσσερις αγώνες μπορούν να φέρουν ένα σύνολο 120 βαθμούς, 25 βαθμοί από τη νίκη, πλέον 5 από τον ταχύτερο χρόνο στην power- stage.
To σενάριο δείχνει πολύ αισιόδοξο, αν και στους αγώνες όλα γίνονται.
Από την άλλη η Toyota δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσει να χαθούν οι δύο τίτλοι, οδηγών και κατασκευαστών, (προσθέστε και τον τρίτο των συνοδηγών) στους υπόλοιπους τέσσερις αγώνες, όπου στον εθνικό μας αγώνα έχει «επιστρατεύσει» και τον Σεμπάστιαν Οζιέ.