Στην M-Sport Ford τα πρόσωπα «ανανεώνονται» και θέσεις αδειάζουν από τα bucket των Ford Puma Rally1, πριν καν συμπληρωθεί η χρονιά.
Ετσι μετά τη λήξη της συνεργασίας του Οτ Τάνακ στο τέλος της χρονιάς, και μετά από έναν χρόνο με την M-Sport, ήρθε και το διαζύγιο του Ζαν Πιερ Λουμπέ με τον Νικόλας Γκιλσούλ.
Και το διαζύγιο έρχεται δύο αγώνες πριν το τέλος της φετινής σεζόν, με τα ράλι Κεντρικής Ευρώπης και Ιαπωνίας να κλείνουν τον κύκλο του φετινού πρωταθλήματος.
Μ-Sport: Η Χιλή έφερε το διαζύγιο μεταξύ του πληρώματος
Γυρίζοντας λίγες ημέρες πιο πίσω τις σελίδες του ημερολογίου, η αιτία του διαζυγίου μεταξύ Λουμπέ-Γκιλσούλ ήταν η έξοδος στον τελευταίο αγώνα, στο ράλι Χιλής, 11ος γύρος του WRC.
To πλήρωμα είχε έξοδο στην 3η Ειδική Διαδρομή, του ράλι Χιλής με το Ford Puma Rally1 να καταλήγει αναποδογυρισμένο στα δένδρα.
Από τότε άρχισε η μουρμούρα, καθώς πολλά ειπώθηκαν ότι ο Γκιλσούλ διάβασε λάθος στροφή με αποτέλεσμα να ακολουθήσει η έξοδος.
Έτσι ήρθε το διαζύγιο,
Να θυμίσουμε ότι ο Νικόλας Γκιλσούλ είναι έμπειρος συνοδηγός, καθώς «έτρεχε» με τον Τιερί Νεβίλ στην ομάδα της Hyundai.
H συνεργασία μεταξύ Λουμπέ-Γκιλσούλ ξεκίνησε φέτος με το πλήρωμα να σημειώνει τον καλύτερο τερματισμό σε δύο αγώνες στην 6η θέση, σε Σουηδία και Εσθονία.
Ο Λουμπέ δεν έχει ανακοινώσει ποιος θα καθίσει δίπλα του στους δύο τελευταίους αγώνες της χρονιάς με το Ford Puma Rally 1,